poniedziałek, 19 maja 2014

Kraków zawsze dobry, na pogodę i niepogodę

Wybrałam się po raz pierwszy, na targi dobrego wnętrza "Papier kamień Nożyce", do Krakowa. Miasto tonęło w deszczu, ale i tak uważam dzień za bardzo udany!




wróciłam natchniona pomysłowością i zdolnościami polskich twórców ....ale też obrazami z ukochanego Krakowa...




przywiozłam również skarby :}




zdecydowanie jednak ten dzień był cudowny dzięki LUDZIOM, tym których poznałam i tym ,których nie znam, ale bardzo miło nam się rozmawiało.

Za to wszystko DZIĘKUJĘ.

An

20 komentarzy:

  1. A jak nazywał się artysta od pasków do aparatów? (widac na zdjęciu jednym takowe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to STRAPOPHILIA , tez dałam się im oczarować i kupiłam ten w kwiatki :}}

      Usuń
    2. Dziękuję, juz ich szukam :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę...mnie pokonała choroba ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko ja również bardzo dziękuję! :) fantastycznie było się spotkać :))) a mojej mini rameczce również koniczynka;)
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że Kraków tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję Anitko ! :)
    świetnie wygląda tarcza w pudełku, nawet trochę zazdroszczę
    filc love
    Hanka dzisiaj chciała zabrać "lamę" do przedszkola ale przekonałam ją żeby zostawiła ... choć może czemu nie..
    Może jeszcze kiedyś będzie okazja do poszwędania się i odwiedzenia pracowni Patynowy i innych , Alta Plana
    Creme de la Creme itd.
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sagitto to ja dziękuję! było świetnie :}
      na pewno będzie okazja,już nie moge się doczekać! poza tym wieesz,trzeba wpaść ka nawę tam gdzie zwykle ;p

      Usuń
    2. :D dokładnie, kawa najważniejsza

      Usuń
  6. ta mini rameczka jest cudna szkoda,że jej nie wypatrzyłam na stoisku Agi bo już byłaby moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było jej, bo to moje specjalne zamówienie :p

      Usuń
    2. w takim razie też muszę Age o taką poprosić :)

      Usuń
  7. Same wspaniałości !!! .... ale takie chwile to dopiero skarb - bezcenny :)
    Pozdrawiam i miłego popołudnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło wiedzieć, że lubisz Kraków! :)
    Zdjęcia piękne, nawet nie wiedziałam, ze u nas jest tyle fajnych miejsc i takie targi. Muszę sie tym zainteresować, no właśnie taka ze mnie Krakowianka, ze o tym nie wiedzaiałam :)
    Zdjęcia piękne, fajne inspiracje!
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha naprawdę :p ale wierzę -studiowałam w Krakowie tyle lat i w ani jednym tym miejscu nie byłam :p dopiero teraz odkrywam kawałek po kawałku

      Usuń
  9. kocham Kraków i chociaż to niedaleko to jednak być nie mogłam :(( ale dziękuję za te piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. ale szkoda, że mam do Krakowa tak daleko :( widzę, że było super, dzięki za relację

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niemałą przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia... ;)

    OdpowiedzUsuń