czwartek, 1 maja 2014

Niezbędnik

Jak się macie , majówkowo na całego? ja spędziłam cudowny dzień na słońcu, obkupiłam się w kwiaty i pomalutku urządzam nasz balkon.
Nie mniej inna ważna sprawa zaprząta mój umysł, bo lada chwila pewna panna pojedzie na zieloną szkołę :}
Dlatego też ruszyła na nowo produkcja woreczków podróżnych :



Będą różne wersje, wzory ...dla każdego coś miłego ( i dużego i małego ) :P


zaglądajcie do mojego sklepiku na DaWandzie i Decobazaarze , bo będą tam stopniowo dodawane. Linki z boku strony.


Bawcie się dobrze, ładujcie akumulatory na słońcu ile wlezie :p. Ja zaczęłam już wczoraj spacerem po lesie :


najfajniej jest rano :] cieszę się, że mam taką możliwość, nawet jeśli to mały lasek niedaleko komina...


ściskam An

7 komentarzy:

  1. Fajne woreczki dla dzieciaków, widać co jest w środku.
    Wiosna jest cudna !!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczki super!, Na pewno zajrzę do Twojego sklepu! Fotografie piękne, taka soczysta zieleń jest cudowna! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. no i skończyło się słoneczko ;))) u mnie dziś zimno, cimno ... dobrze, że wczoraj załadowałam akumulator aż po czubek nosa ;))
    te woreczki wychodzą Ci fantastyczne !!!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń