czwartek, 26 czerwca 2014

Balkonowy dodatek

Rozmarzyłam się, że będzie ciepło i usiądę na balkonie z winkiem i nogami uniesionymi do góry....
taaaaaaaaa :/


Tymczasem przez okno oglądam balkonik i mały dodatek na nim:



lampiony solarne, od razu napiszę- nie papierowe, są z cieniutkiej tkaniny. Świecą naprawdę mocno-pod warunkiem, że mają się okazję naładować (ten świecący wisiał na dworze, drugi na oknie wewnątrz domu i nie świeci).



moje mają średnicę coś około 25 cm. Już mi się zamarzyło ich więcej , najlepiej w różnych kształtach  ;p


An

9 komentarzy:

  1. Tak są z tkaniny ale drut(żyłka) który(a) nadaje im kształt jest pokryty(a) papierem po sezonie w ogrodzie połowa kul nie ma pierwotnego kształtu bo papier który był na żyłce i był też jednocześnie przyklejony do tkaniny i nadawał kuli kształt rozpuścił się w wielu miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa może,ale ja nie mam ogrodu tylko betonowy , zadaszony balkon, więc padać na nie nie będzie..

      Usuń
    2. Kule najbardziej upodobały sobie ślimaki :)

      Usuń
  2. Lata chcę !!! Lampionów chcę!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lampioniki :)
    http://kreatywnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne . W ogrodzie wyglądały by bosko . Póki co cieszmy się balkonami.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne ale papierowe(niestety) i na baterie:)
    Łańcuch ma 10 kul,więc ładnie się prezentują po zmroku.Jest tylko jeden warunek nie może padać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń