piątek, 13 czerwca 2014

DIY na sobotę - dywanik

Najbardziej lubię ten moment kiedy mnie olśni, zapala się pomysł jak żarówka Pomysłowemu Dobromirowi ;p

Tym razem pomysł nie mój, tylko podejrzany i na moją "modłę" dostosowany.

Oto dywanik :

 w takim przejściowym przedpokoiku...gryzł się z wystrojem.


dywanik obdarłam z taśmy , umyłam i pomalowałam farbą (matową) :


potem za pomocą taśmy malarskiej wyklejałam wzory- od ręki , jak zwykle ;p



farbę nakładałam gąbką , kuchennym zmywakiem :


na koniec za pomocą kleju na gorąco okleiłam znów dywanik taśmą, żeby się nie rozsypywały brzegi :


tadaaam :P


uściski An

40 komentarzy:

  1. rewelacja !!! - wzory - mistrzostwo :) oj jak mnie nosi żeby coś już zacząć robić - niestety jeszcze przez chwilę mam związane ręce :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny !!!!!! Wyszedł rewelacyjnie, gdybyś nie pokazała jak to zrobiłaś pewnie pomyślałabym, że ze sklepu.
    A ja właśnie robię inny dywanik , pewnie niedługo pokaże, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a trzeba okleiać boki? czy mozna tak zostawic?

    OdpowiedzUsuń
  4. szok. myślałam, że ten dywanik jest "sklepowy" i zastanawiałam się, gdzie to diy... ;) rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super i idealnie pasuje do przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelka. Jesteś niesamowita !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuuper!! podbieram, tylko jeszcze dywanik muszę zakupić:-)
    czy Dobromirowi zapalała się żaròwka czy skakała piłeczka po głowie? czy to inne bajki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to była piłeczka ;) a dywaniki są tanie w leroy merlin

      Usuń
  8. Fajowa kompozycja. Lakierowałaś, żeby zabezpieczyć? Lilla kiedyś o tym wspominała w kontekście jej dywaników w paski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie i prawdę mówiąc chciałabym,żeby się lekko wytarła

      Usuń
  9. Rewelacja :) teraz pasuje jak ulał :) i piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Aż mam ochotę zrobić sobie coś na wzór Twojego:-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh! Jaki to wspaniały pomysł! Wygląda jak za milion dolarów a to taka mata! Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie teraz wyglada dywanik

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW !!!!!! Super !!!!! Pasuje idealnie !!!!!!!!!!!!!!! Zuch dziewczynka :)))) Buziaki ..

    OdpowiedzUsuń
  14. To już drugi projekt DIY na dywanik, który mnie zachwycił. Pierwszy widziałam u GU, wykończony pisakiem do tkanin <3 Oba rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. An .... jesteś MISTRZ !!!!!
    REWELACJA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie, ciekawe jak będzie sprawować się lamówka. Mnie klej na goraco zawsze zawodził w przedmiotach mocniej eksploatowanych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko dywanik wyszedł przepiękny, jestem pod wrażeniem. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. czaaad Widziałam też taką przemianę u Lili Kkokon, Twoja wymiata! i te wzory...muszę wreszcie zabrać się za mój dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  20. S-u-p-e-r!!! Robiłam ostatnio tacę w trójkąty.. Wzory na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  21. bomba ;-)
    aż brak mi słów jak prosto a jak efektownie

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoją kreatywność!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podpatruję od dłuższego czasu Twoje małe arcydzieła. Dywanik bomba! Mam uszkodzoną płytkę na przedpokoju, zamierzam zaczaić czymś w takim guście. MAm nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko jeśli podpatrzę i spróbuję wykonać coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  24. A pomysł skopiuje. Tylko gdzie ja dostane taki dywanik?:) W pierwszej chwili pomyślałam o przerobieniu karimaty :D

    OdpowiedzUsuń