wtorek, 15 lipca 2014

Ostatnie sztuki





przed urlopem :] dostępne na DaWandzie

pozdrawiam An

16 komentarzy:

  1. ta cieniowana jest boska!
    ale już jej nie widzę :(

    pięknego dnia dla Ciebie :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarezerwowana gdyby się zwolniła dam znać. Została czarna i beżowa. Kolejne w połowie sierpnia :)

      Usuń
    2. to ja czekam na info, gdyby się zwolniła :-)
      jestem pierwsza w kolejce! :D

      dziękuję :))))))

      Usuń
    3. Przykro mi, ale nie zwolni się - jest moja! :) No, jeszcze nie jest, ale przelew poszedł, więc czekam z niecierpliwością na przesyłkę :)

      Usuń
  2. oj tak, tą niebiesko białą lub tą ecru bym chętnie przygarnęła, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te torby i nie jakieś malutkie, ale odpowiednie na moje kolorowe zawartości :D
    do pracy, na wypad, na miasto :) NA PLAŻĘ :D piękne torby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na wszystkie skarby kobiety ;p

      Usuń
  4. Rewelacyjne, nie wiem, która ładniejsza, chyba granatowa, ale wszystkie są SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne! Wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta cieniowana jest jeszcze gdziekolwiek dostępna? Przefantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka nie, ale można zamówić to zrobię :] napisz na anita22.pl@gmail.com

      Usuń