niedziela, 17 sierpnia 2014

Idzie nowe

U nas "nowe" idzie w wielu dziedzinach. Jedni zaczynają nowy etap szkoły, inni w ogóle idą tam po raz pierwszy, urlopy się kończą i czas wracać na utarte tory codzienności.

Pierwszy z nowych pomysłów ujrzał światło dzienne. Dżinsowe poszewki na poduszki, zawiązywane na troki, cieniowane podobnie jak torby, i z "metką" :



Nowe metki będą skórzane i mam nadzieję zniosą idealnie wielokrotne pranie.  Druga poducha ( ta z tyłu) to ręcznie farbowana bawełna .


Idealne poduchy na późno-letnie wylegiwanie się na kanapie :]. Można powspominać wakacyjne wojaże.

Poszewki dostępne będą na zamówienie.

Ściskam An

11 komentarzy:

  1. Świetne ! I jakoś kojarzą mi się z latem , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jesooooo jak ja kocham dżinks i indygo farbowanki.... i mam ze dwie bele niebieskich batików.... jakie szczęście, że jutro jadę do pracowni popracować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah na pewno jakieś cuda stworzysz ( i zazdroszczę tych bel!)

      Usuń
  3. Rewelacja - z szarości się chyba przerzucę na niebieskości. świetny kolor - całokształt cieszy oko i to bardzo. Pozdrawiam, Ania z MAronkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania te sprane niebieskości świetnie z szarościami grają :] pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale fajne:))) Naprawdę bardzo ładnie i oryginalnie się prezentują:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne! uwielbiam i chce takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TheDeliratio jeśli chcesz zamówić napisz do mnie na anita22.pl@gmail.com . pozdrawiam :]

      Usuń