sobota, 30 sierpnia 2014

Kilka migawek z mieszkania

Ostatnio poszczęściło mi się dwa razy - zwykle są to takie fale, albo dłuuugo dłuuugo nic, albo parami :p
Wygrałam w konkursie Lifestyle inspiracje i  ScandiShop.pl wymarzony, pasiasty koszyk. Radość była tym większa, że prezent dotarł do mnie w dniu urodzin!
Jest tak piękny, że nadal nie mogę zdecydować gdzie go postawić! 


W łazience?




a może w pokoju dorastającej Córy?


Na razie zagościł na dłużej w sypialni - wreszcie pledy nie muszą się walać po podłodze! ;p


prawda, że uniwersalny?


Dziękuję za cudną niespodziankę!

uściski An




20 komentarzy:

  1. O, znam doskonale ten problem, najlepiej żeby stał w każdym z tych miejsc ;) Choć jak dla mnie bez dwóch zdań łazienka!
    Mam nadzieję,że szczęście będzie się jeszcze długo Ciebie trzymało :)
    Pozdrawiam, J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może na razie wystarczy :] nie jestem pazerna :p

      Usuń
  2. W łazience:))) Zazdroszczę wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękny fragment łazienki!!!

    mam ten koszyk i jest wspaniały:) i też wedruje tak jak twoj:) wszedzie mu dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podglądam na blogach mieszkania z myślą, że niedługo może będę musiała sama urządzić m3. Twoje prezentuje się wyjątkowo pięknie! Aż zazdroszczę :)
    Gratuluję też wygranej! Koszyk rzeczywiście piękny i uniwersalny, pasuje właściwie wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nawet nie połowa drogi, nadal cieszę się urządzaniem :]

      Usuń
  5. Świetny! Najbardziej pasuje mi do łazienki, ale faktycznie sprawdza się w każdym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda! jako koszyko i pudełko uzależniona mogłabym miec spokojnie ze 3 ;p

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej! Koszyk rzeczywiście jest cuudny i wszędzie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No.....An..... może wędrować po całej "chałpie"..... piękny jest i gratki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Kosz pasuje wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz gratuluję wygranej. Fakt - trudno się zdecydować, które pomieszczenie najlepiej na kosz zasługuje ;) Ja z racji niewygrania ;) zmuszona jestem sobie kosz wydziergać na szydełku - póki co jestem w połowie ;) Pozdrawiam, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Też mam w domu parę takich rzeczy, które chętnie bym sklonowała, bo wszędzie pasują:) Mi się najbardizje spodobała Twoja aranżacja łazienkowa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten pasiasty kosz. Wygląda super. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasiak jest super, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki Dziewczyny za miłe słowa :].Kosz faktycznie uniwersalny i to chciałam pokazać
    do tego solidny i elastyczny -wiec mam nadzieję długo będzie mi służyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wielkie zamiłowanie do architektury wnętrz. Twój dom jest piękny. Łazienka urzeka max.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitka pięknie się prezentuje, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosz jest świetny,sama mam identyczny,ale u mnie zawędrował do łazienki.Wścibski gościu świetny. może nawet czytać komuś przez ramie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń