czwartek, 21 sierpnia 2014

Twoja torba idealna

Zapytałam na  fb   jaka by miała być Wasza torba idealna. Taka wymarzona miejska torba...


...z którą można biegać po mieście, wrzucić kilka zakupów...........


nie będzie żal położyć w piaskownicy gdyby dziecko miało ochotę na babki :]

Jeśli macie ochotę się przyłączyć zapraszam na mój fanpejdż.

Uściski An


torba dżinsowa by anita sie nudzi
tablica z motto by Czary z Drewna
konik daala na pisadła by Czary z Drewna
biurko vintage
krzesło z polskiej fabryki mebli giętych - vintage

21 komentarzy:

  1. Jaka? Taka jak na zdjęciu. Czy to dekatyzowany dżins?

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jest cudna :) choć ostatnio stwierdzam, że więcej pomieszczę do dużej kopertówki i szybciej coś w niej znajdę - czy to logiczne?

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torba jest właśnie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. An, no właśnie jak patrzę na wieszak z moimi ulubionymi torbami, to wszystkie mają podobny fason czyli kształt dużej zakupówki tzw shopera takiej ja Twoja (genialna jest!!!) Różnią się tylko materiałem wykonania: a to dżins, a to skóra, a to ortalion... Takie kocham i wciąż patrzę chciwie na nowe. ;)))
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się,bo ja też ten fason uwielbiam :]

      Usuń
  5. Proste rozwiązania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie ta Twoja jest idealna :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna. Ja bym wolała bardziej kolorową. Ale ta też może być.Mam chrapkę na taką jedną, ale jak na złość nie ma takiego materiału jakiego chce w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokusiłabym się bez dwóch zdań. Śliczna. Pozdrawiam, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta jeansowa jest SUPER !!! idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba, nie wiem jaka jest moja idealna, ale zdecydowanie muszę nad tym pomyśleć i sobie uszyć. Na pewno musi być wytrzymała :)

    OdpowiedzUsuń