piątek, 5 września 2014

Czy u Was też zrobila sie piknikowa pogoda?


16 komentarzy:

  1. Oj tak zrobiła się bardziej niż piknikowa ;) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a perfect late summer setting! So lovely! Your pillow is absolutely adorable!
    Have a wonderful weekend and a happy time!
    All my best from Austria
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooh thanks Elisabeth! very nice to read it :] Greetings from Poland :}

      Usuń
  3. O tak zdecydowanie !!!
    W Twoim wydaniu An ... piknik IDEALNY !!!!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też za oknem piękna pogoda ;) a tak przy okazji zapytam się czy odwiedziłaś eko targ który był w Twoim mieście w czwartek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie za późno się dowiedziałam! ale będę , będę ;p

      Usuń
    2. akurat nie miałam czasu i chciałam się dowiedzieć czy warto ;) może następnym razem mi się uda a jak nie to zapytam się ponownie Ciebie ;)

      Usuń
    3. ok postaram się mieć odpowiedź :}

      Usuń
  5. Pogoda jak najbardziej piknikowo-grillowa :) Aż trudno uwierzyć , że to już wrzesień . Pozdrawiam słonecznie Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda-choć ja już kilka takich pięknych wrześniów przeżyłam :}}

      Usuń
  6. Chętnie bym się przyłączyła do Ciebie :) ale tak się napatrzyłam na te Twoje rewelacyjne jeansowe poszewki, że chyba sama taką stworze. Moja mamuśka ma jeszcze jeans kupiony w perelowskim peweksie - wkońcu jest powód, żeby go wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo to koniecznie! :] chętnie je zobaczę
      pozdrawiam

      Usuń
  7. We Wrocławiu bardzo piknikowa pogoda :)) Szkoda, że już koniec wekeendu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń