środa, 3 września 2014

Jesien z robaczkami

Oto nowa wersja ulubionego fasonu- tym razem w wersji listonoszki.


Format 40x50cm, jedna kieszonka w środku, długi pasek około 117cm (długość całego paska)


Torby dżinsowe sprawdziły się doskonale jako siatki na zakupy, są bardzo wytrzymałe. Listonoszki uszyłam z podwójnej tkaniny - podszewka i zewnętrzna. Oczywiście z przeznaczeniem raczej na zbieranie kasztanów z dzieckiem, niż targanie zakupów z Lidla ;p


Mimo to nie lękajcie się - dołożyłam starań , żeby była wytrzymała :]


Co powiecie na jesień z robaczkami?

Torby i inne akcesoria pojawią się wkrótce na DaWandzie - zmieniłam nieco zasady , będą rzeczy do wzięcia od zaraz i takie na zamówienie do 7dni. Niestety wrzesien to wzmożone obowiązki również dla matek , więc liczę na wyrozumiałość- bo mam teraz w domu dwóch uczniów z tego jeden to 6-letni pierwszoklasista :]

słoneczne uściski
An

6 komentarzy:

  1. Piękna torba! Jasne, że szkoda by było w niej nosić zakupy z Lidla ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te ikeowe bawełny. Też mam na nie chęci szyciowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten materiał! :) Robaczki, motyle, ćmy - zawsze w cenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne torby, idealny deseń na jesienne dni, po prostu piękne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się podobają te torby :) mm
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń