środa, 10 września 2014

Szewc bez butów..

 Znacie to powiedzenie?  Dziś za mną maraton wywiadówkowy, wszystko razy dwa od tego roku O.o...żebyście widziały w jakim  notesie notowałam!!!!!!! o zgrozo!

Ten przystojniak czeka na swój dom tutaj 




Okładka filcowa jest zdejmowana, w środku zeszyt w kratkę - oczywiście okładkę można zdjąć i przenieść na swój ulubiony zeszyt,kalendarz czy terminarz....



Przy okazji pochwalę się moją zdobyczą z ostatnich targów staroci:



Torba podróżna w całkiem niezłym stanie, ze skórzanymi wstawkami.


Wymaga paru napraw i czyszczenia, ale jest ekstra! :}}
Uściski

An

16 komentarzy:

  1. pokrowiec cudny, a zdobycz :-) ekstra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to czesto bywa ;)
    Ps. Zapraszam do mnie na wyjatkowe Jesienne Candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ta aranżacja z torbą BOMBA!!! Przydałby mi się taki notesik ;) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne to ostatnie zdjęcie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczyny.torba już wyczyszczona , teraz kilka napraw i mam nadzieję,że wybierzemy się w jakąś podróż :}}

    OdpowiedzUsuń
  6. Przystojniak skradł moje serce. Przymierzam się jego podboju :) Pozdrawiam, Ania z Maronkowa.
    PS - zgadzam się z przedmówczyniami - klimat fotek z torbą - bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Notes genialny! a zdobycz super:) Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) Tak to właśnie bywa;)) Notes świetny i bardzo oryginalny:) Pozdrawiam i cudownego weekendu życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny notes! Akurat na jesienną poprawę nastroju:) Torba z historią- wspaniała. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń