poniedziałek, 20 października 2014

Follow your dreams...

Jeśli jesteście ciekawe co robiły trzy dziewczyny w lesie z aparatami, oto przedstawiam owoc naszego spotkania- czyli magiczne wydanie ISSUE z jednego spotkania trzech zupełnie innych artystycznych dusz :

AGNETHA.HOME                    CZARY Z DREWNA                     ANITA SIĘ NUDZI



Każda z innej "bajki" , z różnymi pasjami , a jednakowo zakochane w tym co piękne i niepowtarzalne. Chciałyśmy przekazać Wam pewien rodzaj magii jaki rodzi się, gdy osoby kochające pasjami to co robią,  próbują podzielić się tym ze światem. Mam nadzieję, że się nam udało, że się Wam  spodoba to co zrobiłyśmy i poczujecie atmosferę tego dnia  :}

Zapraszam!

An

36 komentarzy:

  1. jakie to piękne, w moim ulubionym leśnym klimacie, artystki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie!!! Jesteście mistrzyniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam już właśnie u Agi! Po prostu jestem oczarowana!!! Dziewczyny jesteście wspaniałe. Piękne i proste przedmioty, wspaniale przedstawione! Ależ Wy macie talent! Kibicuję z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj dziękuję :} uwielbiam ten entuzjazm-mogłabym fruwać :}}} pozdrawiam!

      Usuń
  4. Pięknie. Piękne przedmioty, piękna oprawa, chłód lasu... magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super klimatyczny projekt! Jestem pod wielkim wrażeniem!.. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anito! Teraz nie nadążysz z produkcją filcowych notesów!!! :D hehe
    Dobra, a na poważnie - dzięki za wszystko, za współpracę, za konstruktywne rozmowy i świetną organizację naszego spotkania! To zresztą należy się ogromny szacun dla Całej Twojej Rodziki! Pięknie mieszkasz i masz wspaniałych ludzi przy sobie! Ogromne dzięki!!!
    Mam nadzieję, że taki zastrzyk pozywtywnych emocji i obrazów będzie niezłym motorem do naszych poczynań, że pokażemy szerzej nasz polski handmade i to, że są to rzeczy piękne, a każda z nich ma swoją historię do opowiedzenia :) I byle do przodu!!!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga mam nadzieję! głowa napełnia się pomysłami :}
      dziękuję za spotkanie,wiele się nauczyłam :}

      Usuń
  7. Rewelacja !!! Te zdjęcia ... cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny katalog, fajne zastawienie produktów, jednak na marginesie razi mnie słaba jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie celowałyśmy w jakość zdjęć , właściwie dałyśmy niektóre specjalnie - to nie miał być katalog produktów. Raczej "dzień z życia artysty" :]

      Usuń
  9. Nie do końca z innej bajki, ja tam właśnie od dawna wiedziałam, że lubicie ten sam klimat :) I dobrze, bo wyszło z tego super cacko! Podziwiam i podziwiam, jak cudnie udekorowałyście jesień swoimi dziełami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lu! ja nie wiedziałam przyznam , ale widać to przeznaczenie :]
      cieszę się, że taki fajny jest odbiór naszego "dzieła" :} to daje motywację do działania :]

      Usuń
  10. Magia! Dziewczyny jesteście wszystkie mega utalentowane, uwielbiam Wasze prace, mam to szczęście, że jestem właścicielką kilku cudów :) I niech mi nikt nie mówi, że jesień nie jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto bardzo mi miło :} ja kocham jesień w każdym wydaniu,nawet w skarpetach i pod kocem z bębniącym deszczem za oknem

      Usuń
  11. Kto fotografował? Bardzo-bardzo foty, obejrzałam z przyjemnością.
    (a było zimno i wilgotno? bo czuję te gnijące liście...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są wspólne, dzień był pochmurny i dosyć późno

      Usuń
  12. Majstersztyk :) i pełen profesjonalizm, do tego zdolności, pasja, radość :) Pozdrawiam gorąco i życzę wypłynięcia na baaaardzo szerokie wody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję wszystkim i każdemu z osobna, za słowa pochwały i krytyki również :} to tylko napędza do dalszej,lepszej pracy :}}}
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już pisałam u Agneth chciałabym mieć taką tapetę z Waszych zdjęć (choć na monitorze, nie wspominając o tej na ścianie). Dobra robota!! I oby tak dalej!!
    Pozdrawiam.
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
  15. pieeeeęknie :)
    ach, bardzo błogo mi się zrobiło :)
    fajnie byłoby mieć taką papierową "gazetkę" do przeglądania przy kominku...

    OdpowiedzUsuń
  16. to jeszcze raz ja, może się pokażecie zimowo, na śniegu?

    OdpowiedzUsuń
  17. klimatyczne! dziewczyny jak udalo Wam sie pociac te pniaki na krazki?

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio zajrzalam tutaj dwa lata temu, ale sie wiele zmienilo :) +

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pokój. Bardzo podoba mi się ta filcowa poducha nad łóżkiem! Katalog extra! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń