środa, 1 października 2014

Rodzina an.accessories się rozrasta


 w skład wchodzą : notesy w filcowej okładce , zamykane na pasek lub rzemień, z drewnianą "metką" od Czary z Drewna

torby miejskie/zakupowe szyte z podwójnej , grubej bawełny, kieszonka  w środku,  paski skórzane i drewniana metka



kubeczki w filcowym etui z drewnianą metką


"tabletówki" czyli grube , filcowe etui w trzech kolorach (czarnym , grafitowym , szarym) , wiązane na rzemień



torby dżinsowe, miejskie/zakupowe, uszy skórzane, ręcznie dekatyzowane, bez kieszeni wewnętrznych i podszewki


oczywiście wszystko dla Was :}}

dziękuję za wspaniały odbiór tej serii, za opinie i uwagi . Mam nadzieję, że dojdzie kolejna pozycja , świąteczna do tej rodzinki.

Pozdrawiam An

16 komentarzy:

  1. cuuuuuuuuuuuda! :) te z rzemykiem śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z cienkim chyba łatwiej,ale ja mam słabość do tych z grubszym paskiem

      Usuń
  2. Brawo An !!!
    Rewelacyjna kolekcja ... prosto, kolory cudne - uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, pomysłowe! A drewniane dodatki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tabletówce się zakochałam.Już zdążyłam mojemu M pokazać. Już dodaję do swojej wish listy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :)) Kiedy będą w sklepiku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesy ze skórzanymi wiązaniami są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykuję partię prezentową, więc wkrótce dan znać ;)

    OdpowiedzUsuń