niedziela, 21 grudnia 2014

Można się już cieszyć :}

Posprzątane? udekorowane? można się już cieszyć . Ja zasiadam w fotelu, na przeciw choinki i natycham się przedświątecznym spokojem. Zamknęłam listę "do zrobienia". Zostały tylko przyjemności (pakowanie prezentów) , bo kuchnią zajmie się ktoś lepszy ode mnie ;]]


Choinka kompromisowa, ja chciałam białą a dzieci kolorową, jest biała z kroplą czerwieni . Użyłam sweterkowych serc i papierowych kul, drewnianych zwierzaków od Czary z Drewna, a dzieci dodały ukochane czerwone ludziki. Są też przeźroczyste bombki z piórkami w środku, ale chyba nigdy nie uda mi się uchwycić choinki na zdjęciu choćby poprawnie


Swetrowe poduszki mam nadzieję wkrótce zastąpią te cuda ,splatane ze sznurka, od Manufaktury Splotów.
Wreszcie udało mi się kupić futrzaki, sztuczne- jakoś nie mogę się przekonać do tych naturalnych.


Moja domkowa mania ;]

I moja kropka nad "i", czyli wymarzony punkt 1 ze świątecznej "wish listy"


marzyłam o takim stoliku od ponad roku i nawet nie przypuszczałam, że Al i R ziszczą moje marzenie w ciągu kilku dni :}} zdecydowanie jestem szczęściarą :}}.


Zabrakło mi zoomu ;p i do tego stwierdzam, że najlepiej robi się zdjęcia domu podczas sprzątania haha. Chociaż przez moment jest czysto ;p

Tymczasem "pracownia" w świątecznym letargu , mam przerwę  :}


choć prawdę mówią chyba cierpię na jakiś "syndrom odstawienia", bo już mnie paluchy świerzbią, żeby coś uszyć ;p

Uściski przedświąteczne

An

13 komentarzy:

  1. Hej Anita! No bombowa ta Wasza choinka :))) ale.... Ten stół!!! Wow... Mistrzostwo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania robi wrażenie, kawał dębu ,cudownie nieobrobionego, no kocham !

      Usuń
  2. szcesciara z ta kuchnią:))) a paluszki tez musza wkoncu odpocząć, niech tez wiedza,ze są święta;))) spokoju w takim razie zycze i delektowanie się atmosfera świat przy choince:)))pozdrawiam cieplo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam to szczęście, że Mąż lubi gotować :}
      dziękuję również życzę wszystkiego dobrego i spokoju na święta

      Usuń
  3. Pięknie :) a stoliczek marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elle. Tak, a marzenia są po to by je spełniać ;))

      Usuń
  4. Moja choinka kolorowa jak w dzień targowy :-)
    W zeszłym roku zostałam przegłosowana przez dzieci w kwestii wielokolorowości na świątecznym drzewku i ... zakochałam się w tej wersji!

    Jest więc: czerwono, różowo, biało i wielokolorowo!!!!

    A stolik śliczny - ja swój od Al też mam i nieustannie wielbię!

    WeSoŁych Ci życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nasza taka była co rok ;) chciałam trochę spokoju w tym roku i tak wyszło. Pamiętam Twój stolik, oh jak wzdychałam! Zresztą zawsze mnie inspirowałaś. Wracaj do blogowania!!! ;) uściski, niech to będzie dobry czas

      Usuń
  5. Akcenty czerwone są? Są! Więc i kolor zaliczony;) An choinka śliczna!
    A najbardziej podoba mi się "Przerwa świąteczna";)))
    Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Karolina no musiałam odpuścić ;)). Tobie też udanej przerwy, buźka

      Usuń
  6. Stolik czad! Mam taką grubą i długą starą dechę, i myślę co by z niej zrobić długie półki do kuchni czy właśnie taki stolik.... no może przez święta pomyślę, bo w tym roku leżę, gniję, byczę się, odpoczywam..... dematerializuję się.
    A w ogóle kochana klimacik u Ciebie taki, że mam chęć się wprowadzić i usiąść na przeciw tej choinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu zapraszam kiedy tylko chcesz :)) odpoczywaj, ładuj akumulatorki ;)). Jak się zdecydujesz daj znać, na pewno wyjdzie bosko

      Usuń
  7. czadowo u ciebie, bardzo przytulnie :) miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń