sobota, 6 grudnia 2014

Winter inspirations

Dzisiaj Mikołajki, mam prezent...
wspólnie z Al z Czarów z Drewna przygotowałyśmy świąteczne ISSUE. Zapraszam Was do naszego świata, mam nadzieję, że dacie się zainspirować i porwać w zimowe szaleństwo :]

http://issuu.com/czaryzdrewna/docs/winter_inspirations



Włożyłyśmy w to wydanie mnóstwo serca, tyle samo ile wkładamy na co dzień w nasze prace. Zachęcamy do niespiesznego celebrowania grudnia, to najpiękniejszy okres w roku, mam nadzieję, że poczujecie to samo po obejrzeniu tego magazynu :}

ściskam Was mikołajkowo, An


37 komentarzy:

  1. Magia zimy <3 melduje, że w skarpecie dzisiaj znalazłam notes ;) Jest piękny! Ślę buziaki dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! to już druga osoba do której notes dotarł w Mikołajki :}} niech dobrze służy :}

      Usuń
  2. MIło było popatrzyć ;)) Czary z Drewna uwielbiam/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, Ann. Magiczne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A b s o l u t n i e f a n t a s t y c z n e !!! Będę oglądała jeszcze nie raz, to pewne, może nawet zimę polubię? Bo ta na Waszych zdjęciach cudowna!!! Dziękuję za wspaniałe inspiracje, właśnie t e g o szukałam! :) Tak trzymać dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszymy,bo właśnie o to chodził ;] zima być musi, więc dlaczego nie umożliwić sobie polubienia jej ;p
      miłego oglądania

      Usuń
  5. Właśnie siedzę przy kawie i delektuję się Waszym pięknym katalogiem!!! Mnóstwo inspiracji i pięknych zdjęć!!! Poczułam świąteczny nastrój, włączam Franka Sinatrę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wspaniale! <3 też słucham właśnie starych przebojów i czuję się wyśmienicie ;p

      Usuń
  6. Piękne, magiczne,cudowne, napewno jeszcze kilka razy będę oglądać, gratuluję kochane.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujące, cudowne lekkie zdjęcia. Wprowadzają pewną magię. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia:) ..magiczne:)
    Wszystkiego Dobrego!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapatrzyłam się .. i rozmarzyłam.

    Anita, rozwijasz się cudnie a w duecie z Al .. ach nie mam słów do Was dziewczyny.

    marzę o tym aby wrócić do mojego bloga... myślę, że wkrótce to nastąpi bo choć nie mam jakiejś odkrywczej na niego koncepcji to jednak bardzo tęsknię za takimi zwykłymi codziennymi wpisami ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się ogląda i nastraja... :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful pictures and ideas! lovely!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny katalog, zdjecia przepiękne !!!!! Jesteście wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie! Brakuje mi słów, żeby opisać efekty Waszej pracy <3 <3 <3
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczny klimat, obejrzałam z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję,dziękuję , dziękuję!
    Wasze słowa powodują, że uśmiech nie znika mi z twarzy :] mam nadzieję, że jeszcze nie raz ja i Ola czymś Was "uraczymy" :}}}
    fantastycznego grudnia!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne inspiracje, cudne foty dziewczyny :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. KLASA dziewczyny! Przepięknie wyszło:).. BAAAAARDZO klimatyczne zdjęcia. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, piękny klimat! A przepis na ciacha zdradzisz? I jeszcze coś... czy masz w domu jakieś Czarodrewne cuda? Takie w sensie... do spylenia? Bo się wybieram w tym tygodniu do Twojej miejscowości... buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Magia Świąt i nie tylko ;) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń