wtorek, 16 grudnia 2014

Zapadła już decyzja o dekoracjach?

Ja się wciąż nie mogę zdecydować...powyjmowałam ozdoby i zaczęłam układać różne zestawienia





bardzo bym chciała na biało i minimalistycznie...



ale chyba siedzi we mnie taka wiejsko-przaśna wizja świąt



no nie wypędzisz natury z człowieka ;p. Miałam wizję różowych dodatków, ale z braku czasu stanęło na jednym grzybku,serduszku i gwiazdce ;p


za to dzisiaj wyniuchałam śliczne metalowe gwiazdki , więc może biało / metalowo/ naturalnie?

Musiałabym chyba mieć ze trzy choinki, bo dzieciaki i tak powieszą na niej wszystko co mamy ;p

A Wy, macie już swoje typy? Widziałam, że gdzieniegdzie choinki już stoją :}}

Uściski
An

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Llooka- miałam się zmobilizować i zrobić kursik,może jutro :}}

      Usuń
  2. U nas choinki jeszcze nie ma, ale planujemy ozdobić ją biało - śnieżynkowo - koronkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mieliśmy taką wersję, jest urooocza

      Usuń
  3. Koniecznie opcja z zawieszkami od Al i tymi filcowymi cudami :))) u mnie nadal choinki brak i raczej już nie stanie, bo niebawem jedziemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie obstawiam drewno, metal i coś białego...a może faktycznie filcaki;]]

      Usuń
  4. A mnie oblazło złoto... już od listopada gdy zobaczyłam w ikei, potem jeszcze na kilku zaprzyjaźnionych blogach zobaczyłam złoto i przepadłam.... dziś będąc w ikei po zupełnie coś innego nakupowałam złotych ozdóbek i cieszę jak głupi do sera ;-)
    Wygrzebię jeszcze to co mam z lat poprzednich i niech się leje.... złoto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie dziwię się, też mnie w tym roku moc złota kusiła

      Usuń
  5. Zapadła, będzie biało i minimalistycznie :) Za to Młody ubrał już swoją choinę w ludziki Lego :D)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa na pewno będzie pięknie, ale lego brzmi intrygująco ;]]

      Usuń
  6. A my pewnie znów na srebrno, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filcowe zawieszki i drewniane zwierzaki! Są wręcz czadowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężka decyzja :) też tak mam... choć sytuacja pomału się klaruje :)
    /cokolwiek wybierzesz - będzie pięknie!/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ell hahah faktycznie,panna strojna lubi kapac od ozdób ;]]

      Usuń
  9. U mnie typowo- kolorowo i wesoło. Dzieciaki wieszają wszystko co jest pod ręką, a mąż im wtóruje. Nie obędzie się też bez waty na końcówkach gałązek- jak za czasów PRL ;)
    Pozdrawiam! Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas już stoi :) jest biało i minimalistycznie z metalowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie najbardziej to chyba rustykalnie, ale jutro zobaczymy, bo to dzień ubierania drzewa

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie już stoi choinka:) jest w większości biała, jak zwykle:)
    grzybek mnie po prostu zauroczył, koniecznie sobie takiego zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie biało czerwono i krateczki, trochę wiejsko trochę naturalnie. Misz - masz własny, tak nazywam ten styl:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam problem, chociaż postawiłam na biel, szarość i naturalność w tym roku, to ciągle ciągnie mnie jeszcze ku czerwienie, bo wydaje mi się bez tego koloru tak nieświątecznie, nieciepło, bez klimatu, ale chyba się zmuszę na brak czerwieni i może mi się odmieni :D - ale mi sie zrymowało

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie dekoracje są śliczne:) Ja chciałabym dekoracje w kolorze białym. Zobaczę co mi z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. założenie było inne a wyszło jak zwykle, czyli dzieci zawładneły choinką i jest kolorowo:) No cóż, w końcu dzieci też chcą radosnych świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawde śliczne dekoracje. ja mam w planach zrobienie wieńca i troche mnie zainspirowałaś do tego!

    Pozdrawiam! Kopytkowa,
    grafika, rysunek i projektowanie blogów

    OdpowiedzUsuń