piątek, 2 stycznia 2015

Jaka tu cisza,jaki tu spokój...

Tydzień zamienił się na 7 niedziel, totalne lenistwo ...





prawdę mówiąc nie udało mi się przeczytać nawet kilka stron książki, ale zrobiłam komin na drutach ;p



kiedy widzę słonko w salonie mam ochotę schować wszystkie ozdoby świąteczne i czekać na wiosnę




na razie za oknem plucha, po śniegu nie ma prawie ani śladu



dobrze, że wieczorem można się opatulić na kanapie w stercie poduch, grubych skarpetach i pod kocem :}.
Zdecydowanie jestem piecuchem :}

Udanego dnia , dziękuję za cudowne życzenia i że zaglądacie do mnie :*

An



druty drewniane , podkładka drewniana, domki, stolik  Czary z Drewna
poduszki sznurkowe Manufaktura Splotów
deska heksagon I love nature

21 komentarzy:

  1. Dobrze jest tak odpocząć, złapać oddech... Jak zwykle piękne zdjęcia!:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wszystkiego dobrego i do napisania :}}

      Usuń
  2. ja już mam kolejną książkę na "kupce" do przeczytania.... jak narazie prace zaliczeniowe trzeba napisać, skończyć bransoletkowe zamówienia i może wtedy trochę poczytam.... no i komin też mam w planie bo dostałam trochę włóczek ale nie potrafię na drutach więc chyba na szydełku zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja sterta "do przeczytania " rośnie i rośnie

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! An! Ale klimacik... mnie już do pracy ciągnie..... a tu takie foty zapodajesz, aż leń mnie dostąpił ;-p

    Ściskam i pomyślności w nowym roku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też próbuję już coś działać, ale idzie mi leniwie ;]]
      wszystkiego dobrego Renatko

      Usuń
  5. Totalne lenistwo tez czasem wchodzi w rachubę.
    Pozdrawiam noworocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piecuch pozdrawia Piecucha w takim razie ;))) Ja też mam ochotę pochować ozdoby i czekać na wiosnę. Dzisiaj znalazłam w doniczce w ogródku kiełkujące żonkile i hiacynta z pączkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj podoba mi się ta Twoja sypialnia !!!!! Świetna jest !!!!! i ja już wodzę wzrokiem za hiacyntami .. dla mnie po świętach to od razu wiosna :))) Buziaki w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. No 7 niedziel, dobrze to ujęłaś! I jak tu wrócić do normalności??? Piękne te poduchy!!! Ja zabieram się za druty już drugi sezon i nic ... A kocham grube sploty! Mam już małą kolekcję i nawet chyba posta o nich napiszę ;) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczę, uwielbiam poduszki-jestem maniaczką i sama czasami dziergam

      Usuń
  9. U mnie było podobnie... wielkie lenistwo, ale czasem człowiek potrzebuje naładować bateryjki ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku An.

    P.S. stół mega!!!!! :)

    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. An, jaki Ty masz cudny kącik do wypoczynku! Sama bym z chęcią się w takich okolicznościach na tydzień zaszyła :) Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia dziękuję, sporo jeszcze do zrobienia-niestety fundusze...stolik jest boski, nie rozkładany,ale marzyłam o takim surowym kawale drewna :}}

      Usuń
  11. Ps. no a ten stół jest wspaniały, marzy mi się identyczny, bo jak goście przychodzą, to trzymają talerzyki na kolanach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wypoczywać to sama przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń