niedziela, 4 stycznia 2015

Nowe

Po krótkiej regeneracji ze zdziwieniem wróciłam dość żwawo do rytmu. W głowie mam tyle pomysłów, że chyba je zacznę selekcjonować ;]

Jeden z nich ujrzał światło dzienne już przed świętami, ja swój pasek eksploatuję od kilku miesięcy, drugi też poszedł w świat i ma się dobrze...



Każdy kolejny mam nadzieję będzie lepszy


będzie można umieszczać na nich swoje ulubione sentencje


kolory to koniakowy brąz jak na zdjęciu i naturalny. W przyszłości również czarny.

Każdy pakowany w bawełniany woreczek. Jak Wam się podoba?


pozdrawiam noworocznie An


23 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje paski, się zastanawiam czy do mojego aparatu będzie ok (jest dość ciężki) ale może coś wytestujesz?
    W sumie mieć taki hipsterski pasek w aparacie to dopiero czad!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu,ale jakiego? testowany na nikonach i canonach

      Usuń
  2. Super:) chcę taki oj chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. Bardzo sie podoba! Pokażesz zdjęcie naturalnego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Ci on i jest najfajnieszy na świecie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeeeeeeeee a ja myślałam że mój :)
      Boski i tyle jest no :)

      Usuń
    2. Już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  5. Wow! Świetny jest! Jestem chętna na czarny bądź naturalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł,Bardzo mi się podoba!!!Widzę,że Ty nigdy się nie nudzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny, muszę go zamówić dla mojej Marce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako dziecko spędzałam dużo czasu w pracowni u znajomego moich rodziców pana Rafała był -KALETNIKIEM; )chyba dobrze zapamiętałam nazwę) on właśnie robił takie rzeczy ze skóry:) paski , wisiorki , bransoletki , a nawet szył torebki :) Moja mama zawsze miała prototyp ,a dla mnie uszył tak zwaną raportówkę modną u uczniów na początku lat 80:))))
    Idziesz w dobrym kierunku i skóra cię kocha ,bo świetne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej Go siu bardzo mi miło to czytać! ja się dopiero uczę, ale czuję , że złapałam bakcyla! ;]]
      mam ochotę zacząć edukację od nowa, szkoda tylko,że to już ginące zawody
      mam nadzieję, że uda mi się stworzyć wąską linię produktów,których nie będę musiała się wstydzic :} pozdrawiam

      Usuń
  9. pomysł i wykonanie - genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podoba, chociaż boję się, czy udźwignie mój sprzęt..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon d90, ale mam stałkę 50 mm i drugi obiektyw 18-105 mm. Da radę?

      Usuń
    2. czyli taki jak ja :} da na pewno

      Usuń
  11. To mój ulubiony kolor jeśli chodzi o skórę.

    OdpowiedzUsuń