piątek, 9 stycznia 2015

Projekt kuchnia

Na blogach widać, że nowy rok, plany, wiosna idzie i ...remonty :}
Nie inaczej u mnie, wkrótce zaczynamy kolejny etap - ostatnie pomieszczenie do zmiany, czyli kuchnia.

Jako przerywnik wrzucę dzisiaj kilka moich inspiracji, żeby pokazać w jakim kierunku zmierzam :]





jak sądzicie, na ile da się uzyskać taki klimat w blokowym mieszkaniu? oczywiście z każdej kuchni zaczerpnęłam coś innego, plany już zmieniły się 8 razy, a zmienią pewnie 16 do finału ;p

Początek 1.02-planowany koniec 14.02. Wrzucę post z moimi kuchennymi must have, niektóre już w moim posiadaniu inne w sferze marzeń, ale ponoć dla chcącego nic trudnego ;]

Uściski An

p.s. a Wy, co remontujecie w 2015?

27 komentarzy:

  1. Dzisiaj dodałam post z inspiracjami dotyczącymi domowego biura, bo to jest nasz ostatni wnętrzarski pomysł. Mamy nadzieję, że do wakacji! skompletujemy potrzebne meble i akcesoria. Myślę, a nawet jestem pewna, że uda Ci się nawet na małej przestrzeni stworzyć ciekawe wnętrze. Tak jak napisałaś dla chcącego nie ma nic trudnego. Trzymam kciuki za Twoje pomysły i ich realizację :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dobrym kierunku zmierzasz kochana,śliczne wnętrza.Mnie czeka remont sypialni,przemalowanie łóżka na biało i wogóle będzie inaczej,jaśniej bardziej skandynawsko.Też będzie o tym post.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje podremontowac sama siebie, bo sypnelam sie troche;))) Czekam na wizualizacje Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia na zdjęciu nr 1 jest po prostu naj:) ..bardzo mi się taki klimat podoba....surowość cegły, stare dechy...i najlepiej okno w suficie:) świetna inspiracja:) ..aż mi się zachciało zmian....ale na to jeszcze czas nadejdzie, bo różne warunki się musza korzystnie ułożyć, by można remont zacząć;)
    A co ja remontuję w tym roku?:) Hihi, Ilooka - Karolina fajnie ujęła, że samą siebie;) podłączam się i ja:)

    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kuchnię z pierwszego zdjęcia, jest wśród ulubionych od dobrych dwóch lat:) Ja planuję zmiany na poddaszu i (może??) w łazience. Powodzenia w remoncie Anito, macham ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zamierzam "odgruzowac" sie troche..bo jako maniaczko-zbieraczka starych mebli i sprzetow troche mi sie mieszkanie zagracilo;) tyle, ze wszystkiego szkoda , boz to takie kochane rupiecie;)...

    OdpowiedzUsuń
  7. ech... mam pl domu do wykonczenia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie z czterech kuchni też mam gdzieś w swoich inspiracjach, więc to stanowczo moje klimaty i marzenia :) super będzie!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje. A marzenia się spełniają. W planach nie mam żadnych wielkich remontów, ewentualnie odświeżenie dużego pokoju...mojego jedynego:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie pięknie! Z całej siły trzymam kciuki i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że "kuchenny kierunek" mamy ten sam :) i też planuję ten styl kiedyś uzyskać w bloku. kiedyś ... na razie jeszcze czekam na ten swój "blok" :) powodzenia w remoncie i czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry kierunek ;) Ja ciągle bym coś zmieniała więc doskonale Cię rozumiem ;) Czekam na kolejne wpisy o kuchni! Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne. Ja mam w głowie swoją kuchnię na za 5 lat.... Tylko jak ja ją komuś na papier przeleję nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały 2014 remontowałam dom, w tym roku czeka nas "dookoła" domu. Klimat kuchenny bliski mojemu ;) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuchnia na Walentynki , świetnie !!!!
    Moja się przemalowuję , hura :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarze, na razie trochę mnie przytłacza samo ustawienie szafek O.o
    już wiem,że muszę wcisnąć ich jak najwięcej, żeby zyskać miejsca jak najwięcej ;p , wiem brzmi to niedorzecznie ;p
    trzymajcie kciuki, bo się przyda...na razie wszystko idzie gładko oprócz szafek;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać, aż pokażesz co wymyśliłaś! Ja też w tym roku zamierzam podreperować swoje zdrowie, z mieszkaniem na razie odpuszczam :) Choć nie powiem, że łazienka mi chodzi po głowie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Me encanta tus propuestas, ha sudo un regalo pasear por tu blog, te invito a visitar el mio y me alegraria verte como seguidora, gracias por tu visita. Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie pięknie! Szykuje się piękna kuchnia! Przyjemnego upychania szafek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kto jak kto ale Ty napewno niebawem zrobisz odsłonę kuchni , której pół Polski będzie Ci zazdrościć :) trzymam kciuki.
    Widzę, że nowy baner
    świetny

    OdpowiedzUsuń
  22. JA też remontuje kuchnie...meble właściwie wymieniam..koncepcja milion razy zmieniana..miało być minimalnie ale szafki potrzebne i jest maxymalnie...tzn będzie jak skońćzymy:P

    OdpowiedzUsuń
  23. dziś odwiedzam stare katy ... ciesze się, ze u ciebie tak pozytywnie, żetaka energia do działania ... trzymam kciuki za wszystkie projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że w każdym wnętrzu da się stworzyć ulubiony klimat :) Nie zmienimy diametralnie powierzchni, trudno w bloku zorganizować kominek, ale styl to tylko nasza wyobraźnia! W 2015 roku wzięłam się za siebie, a co za tym idzie, również za dom- konsekwentnie realizuję kolejne projekty, w tym PIMP MY KITCHEN ;) Czekam na efekty Twojej rewolucji :)

    OdpowiedzUsuń