poniedziałek, 2 marca 2015

Ku pamięci

Jak pisałam wcześniej, zawartość bloga z lat wcześniejszych poszybowała w kosmos. Dlatego ku pamięci swojej i dla Was przygotowałam zestawienie jak to wygląda dzisiaj :}

Zacznę od tych najbardziej "spektakularnych" ;p, czyli ostatnia w kolejce była kuchnia:



w lutym zeszłego roku łazienka i toaleta:




pokoje wciąż się meblują i zmieniają, więc szału nie ma ;].Pokój syna, chyba doczekał się najwięcej zdjęć:


wejście do pokoju córki:


salon:



sypialnia: ( z moim kącikiem do szycia )


przedpokój wejściowy:


korytarz z łazienką i toaletą:



no i musi nastąpić edit tego postu, bo wygląda na to, że pokój Córy najmniej jest obfotografowany. mam z nim dużo problemów, bo jest nieustawny i ciągle coś kombinuję i ciągle coś jest nie tak...więc będzie dogrywka.

Uf,pozdrawiam An

64 komentarze:

  1. bardzo ładne wnętrza wyczarowałaś, fotki super i czekam na kolejne:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra efekt! Po Twojej rewolucji mieszkanie wydaje się o wiele większe :) Najbardziej podoba mi się łazienka i toaleta, bo to też moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jaśniejsze, jest dosyć mało nasłonecznione-ale nie można mieć wszystkiego ;]

      Usuń
  3. Bardzo efektownie wyglądają te przemiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko fajnie, tylko czemu te foty takie małe ? ;)
    kuchnia i łazienka - normalnie nie te same miejsca - cud miód malina :)
    salon piękny, chcę taka lampę stojącą :)
    teraz całe mieszkanie współgra ze sobą i na bank z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po kliknięciu za małe nadal?
      lampa jest chyba z Obi
      no tak, wreszcie jestem u siebie :p

      Usuń
  5. Sooo nice renovation. I like it :) Have a nice day.

    Martina

    OdpowiedzUsuń
  6. wow...pierwszy raz zobaczyłam całe mieszkanie "na raz" i jestem pod ogromnym wrażeniem! To dwa różne miejsca :) An, dokonałaś cudu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można tak powiedzieć, większość własnymi rękami .Do dziś pamiętam pewien majowy weekend i zrywanie boazerii w przedpokoju,pod nią kasetony,pod nimi trzy warstwy tapety
      po trzecim dniu płakałam :}}

      Usuń
  7. Wow. Świetne zestawienie. Śledziłam blog wcześniej, ale teraz dokładnie widzę ogrom pracy jaki włożyliście w te wnętrza. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te przemiany...niesamowicie powiększona przestrzeń...szczególnie w łazience..normalnie jestem pod wrażeniem...i ta spójność całości...super...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę,że wyszło spójnie-bo ja sama czasami spójna nie jestem,więc to też wymaga sporo wysiłku ;]] pozdrawiam

      Usuń
  9. Kuchnia i pokój syna świetne, już nie mogę doczekać się gdy sama będę walczyć z własnym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę więcej zdjęć! Wszystko wygląda tak pięknie a tak mało zdjęć :)) kiedy będą następne ? chce jeszcze popatrzeć jak wyglądają w całości pokoje twój kącik szycia , ehh jest ślicznie . ps. gdzie kupiłaś dywan dla syna ?

    OdpowiedzUsuń
  11. a ten stol do salonu kupowaliście czy sami robiliście ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że dodałaś te zestawienia, bo wcześniej chyba nie widziałam Twoich wnętrz. Cudownie urządziłaś wszystko. Bardzo podoba mi się łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super metamorfozy, szczęka opada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutne arcydzieło! Metamorfoza królewska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłaniam się w pas za taką pochwałę ;]]

      Usuń
  15. No całość zestawina w jeden post robi wrażenie!!! Widać ogrom pracy, ale i serce w tworzenie własnego miejsca, własnego skrawka przestrzeni

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedziesz w miazgę kochana, tyle drewna zrywać i te beżyki, i żółcienie, i zielenie, i niebieskości, i pasrakoj w łazience.....

    Szacun!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Renia te beżyki i pasrakoj to przeżyłam,ale te boazerie! tirami by wywoził i pół miasta opał by miało :D

      Usuń
  17. Świetne mieszkanie - widać, że wszystko jest tak jak chciałaś - to niezaprzeczalna zaleta nowego mieszkania gdzie można zrobić wszystko od nowa i po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea tak,tylko dobrze to robic od razu w całości. Bo mieszkac i robić po kawałku to koszmar ;]

      Usuń
  18. Pięknie !!!!!Jestem pod wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mieszkanie nie do poznania :) wszystko świetnie zaaranżowane, udekorowane... no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Metamorfoza niesamowita. Mieszkanie jest piękne.... a ja rozpływam się w zachwytach nad stolikiem w salonie... po prostu cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak. Trzeba przyznać , że Al z Czarów z Drewna nie bez żalu rozstawała się z tym dębem ;))

      Usuń
  21. Imponujące zmiany!!:-)

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko! musiały mnie ominąc poprzednie posty, wiec się ciesze z powtórki. pieknie masz! niesamowite zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. co tu dużo pisać, tak pięknie, że aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. omg! extra super mega fajnie :P ale pojechałam po górnolotnych och achach :P pięknie jest, no i lodówka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś mistrzynią An! To co zrobiliście w tym mieszkaniu, to mistrzostwo! Wyszło wspaniale! Kuchnia i łazienka jak dla mnie genialne! Wprowadziłabym się bez wahania :) Ps. Kochana, napisz czy wykuwaliście stare futryny, czy po prostu zostały zabudowane? W naszym mieszkaniu zostały mi jeszcze do zrobienia właśnie stare drzwi z płyty z okropną pofalowaną szybą, nie ma mowy o ich wymianie, więc dumam, czy są jakieś sposoby, aby to tanio i bezinwazyjnie załatwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykuliśmy tylko w przedpokojach i salonie -tam gdzie nie ma drzwi. Wszędzie drzwi są nowe na starych futrynach plus nakładki z płyty meblarskiej takiej powlekanej. Mam to też zrobione od strony klatki schodowej. Wygląda bardzo fajnie. O ilew mieszkaniu nie mam zastrzeżeń tak na klatce schodowe sąsiad porysował mi wnosząc materiały budowlane :/. Ale myślę, źe akryl uratuje sytuację. Jednym słowem polecam jeśli chcesz uniknąć bajzlu i inwestowania . Tylko sprawdź jaki masz typ futryn, chodzi o głębokość wpustu, bo coś pozmienialiw normach. Chyba, że drzwi będą drewniane to mały pikuś ;).p.s. nie daj sobie wmówić, że się nie da ;)

      Usuń
  26. Kobito jak u Ciebie pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne!uwielbiam zdjecia przed/po. gratuluje serdecznie bo wyszlo pieknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest po prostu zachwycająco! Ogromne zmiany, robiące ogromne wrażenie :) na pewno bardzo fajnie się Wam mieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj, pięknie dopracowałaś swoje gniazdko, takie jasne i przestronne się wydaje. U nas powoli też zmienia się dom na lepsze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem w miarę na bieżąco w Twoich postach, ale to zestawienie robi wrażenie! Apeluję też o więcej zdjęć, bo na serio stanowią pociechę, że można tak pięknie odmienić blokowe mieszkanie. U mnie nawet drzwi pokojowych normalnie nie da się wymienić, bo futryna w oryginale była krzywo wstawiona i pozostaje tylko wywalić ze ścianą:( więc rozumiem Twoje łzy bezsilności..
    Mam jeszcze pytanie z serii prozaicznych: czy wszystkie sprzęty (miksery i inne ustrojstwa) mieszczą się w szafkach? czy pranie suszycie gdzieś poza domem (balkon, suszarnia)?
    A najbardziej to gratuluję Wam zgodności w wizjach aranżacyjnych:) podstawa to współpracujący partner:)))
    pozdrawiam!
    JJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdę mówiąc nie mamy takich sprzętów :p gotujemy mało, ale np.mikrofalówke wsadziliśmy do szafki narożnej-jest bardzo pojemna i ma duże odległości między półkami.
      pranie suszymy na balkonie lub zimą w domu na rozkładanej suszarce, stawiam przy kaloryferze i rano sciągam ;]

      Usuń
  31. POKŁON do parteru kochana. NIESAMOWITE zmiany...
    jakby to powiedział mój Paweł: SZACUN:)

    kuchnia wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam
    Chyba mój komentarz nie został opublikowany :( ,więc piszę ponownie
    Bardzo podobają mi się zmiany w mieszkaniu jest rewelacyjnie
    Niedługo też u siebie będę robiła remont całego mieszkania i stąd moja prośba czy mogłaby mi Pani podać nazwę tych drewnianych płytek w łazience-WC jeśli to płytki? są piękne i jeśli można wiedzieć gdzie zakupiła Pani ten świetnt stolik do pokoju ???

    Będe wdzięczna za odpowiedź
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to panele do łazienek, drewniane
      a stolik zamówiony w pracowni Czary z Drewna

      Usuń
  33. Łał! Rewelacja całe mieszkanko wygląda bardzo spójnie i cudnie!!! Kuchnia rewelacyjna, właściwie każda najdrobniejsza zmiana w tym wnętrzu to rewolucja :D.
    U mnie mały remoncik w kuchni właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. przemiana niesamowita:) uwielbiam takie:) też kupiłam mieszkanie w tak zwanym strasznym stanie tylko po to by móc wszystko po swojemu przerobić:) Twoje przemiany są niesamowite obserwuje od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękne mieszkanko, uwielbiam biało czarne wnętrza, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wowowwowowowowowwowowowwow
    teżżżżżżż tak chcę :o
    pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne wnętrza po zmianach, szczególnie łazienka wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie!
    ja mam pytanie grzewczo-techniczne: dokąd udał się kaloryfer z kuchni? :)

    OdpowiedzUsuń