piątek, 13 marca 2015

Wiosenne wyganianie kurzu

Poleżałam i nabierałam pomysłów, potem jak tylko poczułam się pewnie na nogach wymiatanie kurzu poszło w ruch ;]
Nie tylko wywracam pokój córy do góry nogami, ale też sprzątam bloga, fb i instagrama.

Od tej pory więcej produktów wysyłanych będzie w bawełnianych woreczkach z logo i filcowym piórkiem,  sukcesywnie będę wprowadzać taki "znak rozpoznawczy"



oczywiście nadal moim znakiem "firmowym" jest szpulka, tym razem na szarym tle- bo wiadomo, u mnie szary cały rok ;]


...ale do kolekcji doszły nowe , proste, tekturowe metki z logo an.acc (an.accessories). Metki prosto z rąk Asi "Eight".

Mam nadzieję, że spodoba Wam się nowy wygląd, w prostocie siła :}

Ja zabieram się do pracy nad nowościami , wprawdzie ciężko mi się zmobilizować w tych ciemnościach, ale pocieszam się , że jeszcze troszeczkę...

pozdrawiam i do napisania

An

na zdjęciu :
- skórzane bransoletki by an.accessories
- drewniane koraliki by czary z drewna
- filcowa tabletówka by an.accessories
- pudełko miedziane byagnetha home
- nożyczki retro by scandiloft


7 komentarzy:

  1. Fajne :) schludne i eleganckie w swojej prostocie - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne. a znak rozpoznawczy ... IDEALNY!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, prosto i elegancko. Pomysł z piórkiem rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!!
    i zgadzam się w prostocie siła !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję i cieszę się, że się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń