piątek, 17 kwietnia 2015

DIY na sobotę- zagłówek

Zrobiłam go już dawno temu i jakoś nie było okazji pokazać. W pokoju Syna zawsze denerwowało mnie opieranie się o zimną ścianę podczas czytania, postanowiłam uszyć wielką poduchę, a żeby nie spędzała większości czasu na ziemi, musiałam ją unieruchomić - stąd pomysł ze skórzanymi pasami. Ale po kolei :

1. kupiłam wełnę podbitą bawełną, szyłam z niej torby- genialny materiał (szkoda, że miałam go tak mało)


2. uszyłam z niego prostokąt, który miał otwór na jednym końcu

3. wypełniłam go pociętą owatą


 4. niepotrzebne guziki na stopce też owinęłam owatą i kawałkiem materiału , zszyłam przy stopce (potem je wymieniłam na oryginalnie obciągnięte)


5. dwa paski skóry - zrobiłam otworki na końcach, Mąż wywiercił dziury i przymocował je wkrętami


6. tak to wygląda tuż przed zawieszeniem  na ścianie


7. łózko bez zagłówka :


i łózko z zagłówkiem :} - spisuje się doskonale!


jak się podoba?

An


40 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba!

    (Anito, gdzie kupujesz te skórzane paski?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. CZAD!!! Już chyba gdzieś mi coś podobnego mignęło ale zdążyłam zapomnieć. Wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne :) a przy tym jakie praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł :)
    Nie tylko bardzo funkcjonalny, ale i pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zagłówek! Pięknie wygląda, idealnie pasuje, no i do tego jest funkcjonalny. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita w swoich pomysłach!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pomysłowy i świetnie wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo!:):) Podpatrzyłam go u Ciebie już jakiś czas temu i postanowiłam wykorzystać… świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł i realizacja jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko!
    aaa... mamy to samo łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra robota:) zagłówek wygląda świetnie a do tego pewnie jest mega funkcjonalny:) podziwiam:) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i wykonanie. Ja to się zawsze zastanawiam czy dzieciaki nie zjeżdżają z tak postawionych łóżek. Bardzo mi się podoba takie ustawienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdarzyło się ani razu, a śpi na nim od roku czyli jako 5-latek już

      Usuń
  14. Wygląda świetnie i pewnie jest bardzo przydatny przy czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny! Cały kącik bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! podoba się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne - bardzo ociepla i pewnie plecy też grzeje, i wygodniej. Same plusy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam go już wcześniej i od razu mi się spodobał. Fajny pomysł. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zaglowek jest wspanialy! Aż żałuje ze u mnie na taki nie ma miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł. Zapisuje sobie do wykonania:)
    bybylo-pieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł. Zapisuje sobie do wykonania:)
    bybylo-pieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie szukam pomysłu na zagłówek i twoja propozycja znalazła się na czele mojej listy. Zastanawiam się jeszcze nad takim: http://www.domzpomyslem.pl/wnetrza/galeria-wnetrz/sypialnia/styl-rustykalny/waska-sypialnia,ta6:22,in1499.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooow, aż żałuję, ze mam łóżko ze zintegorwanym zagłówkiem! nawet namierzyłam ostatnio takie drzwi-coś pięknego

      Usuń