środa, 22 kwietnia 2015

Dobranocny ogród



Jakoś lubię myśleć, że w tym mikro świecie mieszkają leśne elfy - naprawdę :} no bo przecież, to by było marnotrawstwo straszne, gdyby nie miał kto się pobujać na zwiniętym liściu paproci, albo poprzeglądać w kropelkach rosy ...


zakochałam się w tych małych światach, uwielbiam je obserwować i mam ochotę na więcej i więcej. Pan Jelonek zasługuje na towarzystwo ;]


Mojej rodzinki już nie dziwi, że wychodzę do lasu i wracam z kupą zielska, ziemi i patyków :}


to takie relaksujące patrzeć jak po dwóch dniach w moim słoju pojawia się roślinka, której wcale nie przynosiłam :} . Cud!


Jak widać i lasek i paprotka mają się dobrze, codziennie je zraszam i podziwiam młode listki i intensywnie zielony mech, gadam do nich nawet czasami ;] - tak zawsze uczyła mnie Babcia, a ona wie co mówi, bo wyhodowała palmę, która nie mieści się pod sufitem :D

Dobranoc, macham z ogródka :}

An

13 komentarzy:

  1. ja dostrzegłam tam kogoś kto chyba zamierza się pobujać na liściu paproci, zaraz prześlę foty na dowód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam już że paprotki istnieją...:)
    nocki dobrej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z tymi słojami! :) i roślinkami!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihiiihi fajne takie małe leśne światy .. Ja póki co delektuje się lasem na działce i tuż za bramą :))) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, to przecudne jest... tylko u mnie na bank by się nie utrzymało, ostatnio zakatrupiam wszelką roślinność :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kawalek lasku :))) Milo i magicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, pięknie to wygląda!Ja też uwielbiam obserwować rośliny, cieszy mnie każdy najmniejszy kwiatek który wyrasta w naszym ogródku. Codziennie robię tam obchód i zachwycam się jak dziecko:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie miniaturowe ogrody :) mimo, iż są malutkie mają w sobie wielki czar ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wygląda i na pewno sprawia wielką przyjemność :) Ja puki co czekam niecierpliwie kiedy mój storczyk zakwitnie, bo w tamtym roku miał ogromne gęste kwiaty :) Mam nadzieję, że i w tym uraczy mnie swoim widokiem, tym bardziej, że dostał nowe mieszkanko, większe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod niesłabnącym wrażeniem Twojej leśnej natury w słojach. Cudnie :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. baśniowy ten lasek, wygląda na to, że człowiek lubi żyć marzeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Zainspirowałaś mnie, Stworzę sobie taki mały ogródek. Czy te roślinki w słojach utrzymują się długo?

    OdpowiedzUsuń
  13. <3
    Choruję od jakiegoś czasu na las w słoiku, widzę, że również masz bzika na punkcie lasu ;)
    Będę próbować założyć ten mini ekosystem, słyszałam, że po jakimś czasie można (lub trzeba?) zamknąć taki słój, aby las sam żył. Gdzieś przeczytałam, że trzeba wiedzieć kiedy to zrobić. Zamykasz swój?

    Pozdrawiam,
    J

    OdpowiedzUsuń