wtorek, 7 kwietnia 2015

House of art

Kto śledzi mój instagram już widział :


pracowałam nad tym kilka dni, od koncepcji do realizacji. najpierw była półeczka , a potem zrobiłam z niej domek- dom sztuki mojego syna.

Jak widać czuje się dobrze w papierze, filcu i szyciu ( z pomocą mamy oczywiście :p), darzy sentymentem każdą wyklejankę, wiec nie mam prawa niczego wyrzucać. Ponieważ już warstwami układaliśmy na półce te dzieła, przyszedł czas na ich wyeksponowanie.


Jak widać wcale nie taka mała, spokojnie może służyć jako regalik na małe książeczki czy inne drobiazgi (więc instalacja raczej ponadczasowa) ;D

To ta sama co tutaj:


i tutaj:


odstała rok za łóżkiem syna i podczas przeprowadzki była zagrożona wyrzuceniem (chyba miałam do niej nosa). To jej czwarte życie, była półką kuchenną, szafką na buty, moją nadstawką w kąciku roboczym i teraz domem sztuki. To się nazywa awans społeczny :D

Szukam dla niej towarzystwa w postaci metalowej szafki, może nawet ikeowskiej, o takiej( fot. ikea.pl) :



...albo czegoś w tym klimacie.

Jaki kolor???

Hm,mam ochotę na jakieś zmiany :P

pozdrawiam AN

17 komentarzy:

  1. Noo, już rozumiem, co miałaś na myśli :). Sztuka dziecięca (w świetnym wydaniu) wyeksponowana bardzo ciekawie. Zdecydowanie na dole musi być coś szerszego, dobry pomysł z tą metalową szafką. Od dawna żałuję, że nie mam jej gdzie wcisnąć :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jestem zadowolona z efektu, nawet porządek się trzyma jak na razie ;]]

      Usuń
  2. ihihihihii na tą szafkę i ja choruję , ale białą .. A kącik superowy ! I u nas wyrzucanie dzieł sztuki zabronione :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Dzieła bezcenne wymagaja odpowiedniej ekspozycji

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny awans! Podoba mi się kreatywność twego syna.
    Mój tez zaczyna przejawiać takie zapedy!
    chyba podpatruje Zu...
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj powiem szczerze, że nie nadążam czasami, ale też nie mam zamiary blokować- chcesz szyć misie-szyje, chce ubierać lalki-ubiera, kocha cekiny- proszę bardzo ;]]

      Usuń
  5. eNte życie przedmiotów, to jest to ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! bardzo się cieszę, że jej nie wyrzuciłam!

      Usuń
  6. świetny pomysł na Galerię Sztuki :) baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super miejsce na ekspozycję dziecięcych dzieł i skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na eksponowanie dzieł sztuki. My też mamy z tym problem.
    Pozdrawiam serdeczne!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Półeczka wyszła super! bardzo pomysłowe! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super półka, świetna do wyeksponowania dziecięcych skarbów :)
    Wcale Ci się nie dziwię, że nie możesz pozbyć się dziecięcych dzieł :)
    Moja córcia ma 21 lat, a ja wciąż przechowuję jej prace z wczesnego dzieciństwa.... mamy takie pudło wspomnień :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna galeria, półeczka extra!

    OdpowiedzUsuń