wtorek, 14 kwietnia 2015

Kiedy życie przeplata się z pracą

Jak wiadomo praca w domu ma swoje plusy i minusy, ja widzę większość plusów...to fakt, że czasem brakuje organizacji...


czasem niedziela jest robocza,a poniedziałek niedzielny..


do kawy mam ..młotek ;]



i w wannie myślę : "co by tu nowego.."


...w sumie najlepsze pomysły i tak przychodzą znienacka ;]

Nie mniej, czasami wolałabym wychodzić do pracy, na te kilka godzin. Ah marzy mi się mała, klimatyczna pracownia :]]

Marzenia są po to, żeby je realizować. Może kiedyś ;]

Uściski

An

28 komentarzy:

  1. Ann doskonale Cię rozumiem, u mnie czasami też tak jest :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię bardzo dobrze. Odkąd pamiętam dorabiałam w domu, ale zawsze był jeszcze etat. Teraz pracuję jedynie w domu i widzę, że naprawdę czasami lepiej mieć pracownię poza domem. Wszystko się przeplata, trzeba być naprawdę dobrze zorganizowanym, żeby ogarnąć pracę w domu z potrzebami całej rodziny (jakby nie było dodatkowym etatem). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, czasami musi byc domowa zawierucha, żeby reszta sobie przypomniała o podziale obowiązków;p

      Usuń
  3. An, życzę Ci żeby marzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że doczekasz się wymarzonej pracowni.... przecież marzenia się spełniają :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wiem na ten temat.. Kiedyś pracowałam w domu przez 3 lata..i hmm troche mi to zbrzydło.. i marzyłam żeby wychodzić do pracy. Teraz wychodzę i marzę żeby pracować w domu... hehe :P chyba tak jest zawsze...a co do marzeń:) Marzy mi się sklep internetowy! :)
    pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, kto ma proste włosy chce mieć kręcone ;]]

      Usuń
  6. Życzę ci spełnienia tego marzenia z całego serca bo wiem po trochu jak to jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, może uda się to marzenie zrealizaować tak "po środku", zobaczymy ;]

      Usuń
  7. Niby prawda-marzenia są po to żeby je spełniać jednak niestety nie każde da się zrealizować ;p Mi np.marzy się własny domek lub większe mieszkanie ale to raczej marzenie nierealne ;/ A z pracą jak ze wszystkim- każdy czasem ma dość tego co ma na co dzień i chciałoby się jakiejś odmiany :)
    Bardzo mi się podobają twoje wyroby!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelowa-dlaczego nierealne? moim zdaniem każde jest realne, moze nie od razu w największym wymiarze,ale jestem zwolenniczką małych kroków ;]
      życzę Ci spełnienia marzenia o większym M ;]

      Usuń
  8. Jestem zdania, że każdy musi dązyć do spełniania swoich marzeń, po to żyjemy.
    Życzę Ci więc jak najszybszej realizacji Twoich planów :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I tego Tobie życzę! Z jednej strony cudownie jest pracować w domu, z drugiej jednak, czasami po prostu chce się wyjść, oddzielić dom od pracy. Spełniaj swoje marzenia! Pozdrowienia i pięknego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łap to marzenie i spróbuj zamienić go w cel :) Wtedy znajdziesz się na prostej drodze do realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, powtrzam te słowa teraz jak mantrę :}

      Usuń
  11. Skąd ja to znam? Zarobione weekendy i czasem wolne poniedziałki:-) Wielka zaletą pracy w domu (przynajmniej dla mnie) jest to, że nie muszę myśleć o tym w co się ubrać i tracić czasu na dojazdy:-). Niestety jako pracoholik praca w domu powoduje, że nigdy nie mam czasu i ciągle jestem w pracy. Ale teraz robię przerwę (przed kolejną partią stron do zaprojektowania) i oglądam takie oto cuda. Przepiękne są te Twoje zdjęcia. Szczególne to ciepłe światło na drugim zdjęciu. Prześliczny klimat

    całusy
    p.s i na pracownię przyjdzie pora :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kavko za te słowa, na wszystko jest pora..teraz pobyt w domu przynajmniej "załatwia" mi kwestię opieki nad dzieciakami, tak jak planowałam jestem dla nich dopóki mnie potrzebują :}. A marzenia są po to by je realizować, więc... :}

      Usuń
  12. no właśnie marzenia są po to, by je realizować, dlatego życzę spełnienia najskrytszych marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) skąd załatwiałaś takie metki?
    Dzieki z gory za odpowiedz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) skąd załatwiałaś takie metki?
    Dzieki z gory za odpowiedz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń