czwartek, 2 kwietnia 2015

Naturalna kolej rzeczy...

Najlepszą dekoracją jest natura i tego się będę trzymać. Naturalną konsekwencją są wielkanocne pisanki, inspirowane lasem.


Las w słoiku, leśny stroik i stare ryciny- to moja inspiracja. Mam słabość do starych książek i atlasów biologicznych, jestem niedoszłą panią weterynarz i żoną leśnika z wykształcenia i zamiłowania. Kocham zapach mokrego lasu i delikatny , ściółkowy ekosystem....


Myślę, że taka dekoracja jest wystarczająca. Po śniadaniu naturalnie spacer :} (choć w tym roku może się okazać, że spacer zagrożony jest śnieżycą).



Jak Wam się podobają moje pisanki? dzieciaki są zachwycone żukiem :D

Życzę Wam spokojnych świąt. Niespiesznych, bycia razem, spacerów, odrodzenia wewnętrznego - jak w naturze. Nabrania sił na nowe.



Jeśli nie macie jeszcze pomysłu to zapraszam też do zeszłorocznych inspiracji o TU , TU  , TU  , TU.

pa, An



34 komentarze:

  1. mass talent do rysowania!!! ja na jajkach nie radzę sobie ze względu na obłości :-(

    ale liczę na dzieci i może też uda mi sie coś w tym roku pokazać!!!

    pogoda w Wawie wciąż okrrropna - przywołaj ze mną słońce!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga u mnie śnieg i deszcz na zmianę :/

      Usuń
  2. MEGA!!! Natura górą!!! :-) Radosnego świątecznego czasu An!!! Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te pisanki! Naturalnie, że mi się podobają :D
    Radosnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te maluneczki na jajach, żuk faktycznie cudny :))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych świąt :))
    Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! U mnie w tym roku będą podobne - minimalistyczne i również z listkami, choć za pewnie nie tak genialnymi, jak Twoje. Żuk faktycznie jest złodziejem serc! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Zostaniesz moją "inspiracją 2015". Żuko-liście bardzo w moim klimacie.
    Ja w zeszłym roku robiłam liście+pończocha+sznurek+cebula --> liście sie odbijały na skorupkach. A potem cienkopis. Ale twoja wersja nawet bardziej przypadła mi do gustu (trochę mniej roboty, a w końcu święta są po to, żeby poleżeć, pogadać, poczytać i poodpoczywać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      tez myślałam o tej metodzie, ale leń mnie ogarnął :D

      Usuń
  7. Bardzo ładne, tylko ja nie lubię robali!tak jakoś mi gęsieje skóra na ich widok.
    Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram! Pisanki wyszły piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żuczek uroczy, a jakie cudne serwetki posiadasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj maz to tez lesnik z wyksztalcenia i zamilowania, niestety teraz nie jest mu dane pracowa w zawodzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar również ozdobić pisanki w podobny sposób, tylko jeszcze szukam odpowiedniego rysunku :) Twoje są świetne, a pomysł z robalem oryginalny :) Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt :)

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawna ręka tak pięknie od razu narysować :) Pisanki super, na pewno oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię naturalność, ale w tym roku połączyłam ją z bielą i czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, absolutnie wyjątkowe pisanki! odkrywasz przed nami nowe talenty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana życzę Ci
    aby te święta wielkanocne
    wniosły do Waszych serc
    wiosenną radość i świeżość,
    pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pisanki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz niesamowity talent - obrazki sa obłędne! :) Anitko przy okazji- życzę Wam bardzo wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne. Ale ty pięknie rysujesz. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za życzenia i cieszę się, że mój pomysł przypadł Wam do gustu
    wszystkiego dobrego, odpoczywajcie,inspirujcie się i do napisania :}}

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne!
    uwielbiam taką prostotę w dekoracji :)

    Wszystkiego dobrego na święta An :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, naprawdę cudne dekoracje, jajko z żukiem wymiata:) i ta żłobiona niecka-miseczka...
    ściskam i przesyłam moc gorących życzeń świątecznych :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję i wzajemnie :) jak to dziś ktoś napisał : wiosny w sercach Wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń