piątek, 24 kwietnia 2015

Nowa w rodzinie

Nowa torba, dwa w jednym- bo musi być użyteczna, dwu -  albo i więcej funkcyjna ( jak każda matka:D  )

Ta się nadaje na listonoszkę, a potem na siatkę zakupową...



a jak się człowiek uprze to na wakacjach będzie robił kilometry do sklepu i użyje jako chlebaka i bukłaka w jednym...no może przesadziłam :D


 w każdym razie torba powstała na razie w dwóch egzemplarzach:


wersja jasna już przechodzi testy u nowej właścicielki, ciemna jest nadal do wzięcia na DaWandzie (link po prawej)


można również zamówić mailowo swój jedyny, niepowtarzalny egzemplarz do zadań specjalnych.  Ja muszę ją mieć, na wypady całodniowe z dzieciakami (chleb, portfel, zabawki, picie, bluzy, parasol....)


Udanego weekendu

An

10 komentarzy:

  1. Anitko cudna uwielbiam takie torby aaaa, aż chciałabym taką mieć.....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba. Możesz zdradzić cenę.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe :) Podoba mi się takie rozwiązanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ta czarna(bądź grafitowa) boska!Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetną! Szukam idealnej...ta spełnia moje oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam do Ciebie, pooglądać zdjęcia przed snem i zapomnieć się w pięknych rzeczach..a tu moja Torba :). Testy udane, za kazdym razem serce mi rośnie, kiedy pędzę z nią do pracy i dzwigam owoce, smoothie, książkę i okoliczne gadzety.. Za każdym razem gratuluję sobie pomysłu, że zwróciłam się do Ciebie z myślą o mojej nowej Torbie. A ostatnio odebrałam paczkę z książkami, z paczki w ruch i całą musiałam wtłoczyć do torby, do tego mojego owocowego śniadania i obiadu do pracy. Wszystko dało radę. W dłoni jak siatkę dzwigałam i idealnie było. Kocham tę torbę. Chcę mieć kolejną, podobną..z tymi cudownymi koniakowymi, grubymi pasami i mocnymi nitami. I jeszcze jedno. Pięknie pachnie ta torba, taki naturalny zapach płótna, skóry. Dziękuję. Uściski za torbę, pomysły, projekty. :)

    OdpowiedzUsuń