poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zieleni ...więcej zieleni

Wiosna przychodzi pomalutku, prawdę mówiąc to dobrze- jakoś przejście z 6 stopni na 20 nie należy do moich ulubionych. Nie ukrywam jednak, że brakuje mi zieleni, spacerów bez dygotania i popijania kawy na balkonie.

Na razie zazieleniam dom od wewnątrz :] . Pamiętacie mój las w słoiku? ma się dobrze , ale postanowiłam spróbować jeszcze czegoś:



nie wiem czy w takiej wersji długo przetrwa, zobaczymy ;]


Moje wycieczki ograniczyły się do pobliskiego lasku, za to moi Panowie ruszyli dalej, jak widać śnieg nie odpuszcza :



Na górskie wycieczki przyjdzie jeszcze czas, tymczasem ja pielęgnuję swoje mini lasy zanim nie zrobi się na tyle ciepło , żeby wyruszyć w te większe  :]


uściski po -weekendowe An

p.s. szykuję się makeower pokoju nastolatki , hu huuu duże zmiany :}}

12 komentarzy:

  1. Kolejna cudna zieloniutka kompozycja :)
    Mogłaby się wreszcie pogoda poprawić, bo strasznie męczą już te silne wiatry, deszcz, śnieg i grad na okrągło.... tak bardzo chce mi się już słoneczka i ciepła...
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cie, ze wyszlas w teren:) Paproc cudnie wyglada w tym sloju! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina ja tylko do pobliskiego lasu,chłopaki poszli w góry i wrócili przemoczeni ,bo tam jeszcze śnieg

      Usuń
    2. p.s. a mi się teraz asparagus zamarzył!

      Usuń
  3. Fajnie wygląda ta paprotka w słoiku. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Gratuluję pomysłu! Jestem zaskoczona, że ten mech Ci się nie suszy. Jak to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten w słoiku zamykam,robi się obieg wilgoci.Ten to nowy "nabytek", zraszam go ,a czy pożyje-zobaczymy :}

      Usuń
  5. Anitko paproć cudnie wygląda w słoiku. A u mnie letnia pogoda nawet po 25 stopni, ale i tak nie mogę z tego skorzystać,bo już drugi tydzień leżę chora.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj współczuję! u nas pogoda taka sobie,niby 20stopni w słonku a wieje,ze łeb urywa brrr

      Usuń