piątek, 29 maja 2015

Balkonowe kombinacje

Maj jak na razie nie należy do udanych, oczywiście stęskniona po zimie nasadziłam kwiatków tuż po zimnej Zośce. Jak na razie mam kilka malutkich pączków, a nastawiłam się na różowe i fioletowe kwiecie - może Was to dziwić, ale rany boskie! mam żółte ściany!!! ;]]


Kupiłam mebelki z odzysku- ławka wyjechała, bo zdecydowanie zabierała zbyt dużo miejsca na tym mikro balkoniku. W jej miejsce same vintage'owe zdobycze - loftowy , wojskowy stołek po liftingu.


Oraz dwie, stare, składane "finki" które mam w planach pomalować na czarno. Brakuje mi jeszcze sznura żarówek od Zorkiego i będzie cacy.


Zrobiłam sobie "domową wizualizcję"  i już wiem:

- że te różowe kfiatki to mi nie pasuję ;]
- że chciałabym mieć szary balkon
- że się nie poddam tak łatwo, bo mi ktoś podsunął pomysł z "jakby boazerią" , które administracja się raczej czepić nie będzie mogła

Zatem potraktujmy to jako wstęp, a ja idę walczyć dalej ;]]


p.s. a taki był balkon rok temu





p.s. 2 DIY na dywanik znajdziecie TU

9 komentarzy:

  1. Fajne balkonowe plany, a i w poprzednim sezonie prezentował się ślicznie :)
    U mnie dziś panowie kończą wymianę dachu i będę wreszcie mogła zacząć coś działać :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha...więc ja w tym roku w czarnej pupie, tylko kwiatki są, wybrałam zółte i białe chryzantemy. Do chryzantem wsadziłam pałeczki z nawozem i mam różowe kwiatki...nie muszę chyba pisać, że jakoś nie teges ten kolor...ja bym chciała takie jedno oko na maroko w tym roku ale czy taka wersja doczeka się realizacji?? no sama nie wiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dzisiaj rozpoczęłam sezon balkonowy. Udało mi się wreszcie skończyć przemalowanie przedmiotów i ogólne zagospodarowanie balkonu :)
    Świetny ten stolik :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kolorowo w kwiatach. Wszystkiego po trochu. Najpierw miało być biało i fioletowo, wyszło jak zawsze:) Podoba mi się u Ciebie:) Chętnie wpadłam z kawką :)

    Pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie szukam takich betonowych kwadratowych donic! Skąd je masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAPRASZAM!!! na CANDY! :)
    może wygrać coś dla siebie i swojego maluszka :)
    http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2015/06/candy-power-of-colors-2.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń