poniedziałek, 25 maja 2015

Weekend

Czasami kiedy tydzień pędzi jak pociąg bez hamulców, nawet myśl o dawno zaplanowanym babskim weekendzie nie cieszy. Człowiek ma fantazje o przespaniu weekendu we wszystkich możliwych pozycjach ;] , a tu się umówił...no nic , trza jechać...  ;].

Gnała mnie jeszcze jedna myśl, że czeka na mnie u Oli mój egzemplarz albumu "Be Coffee Style" , autrostwa Mimi i Zorkiego.



Jak już się nagadałyśmy , a ja zrealizowałam plan o wyspaniu  ;] , było  bardzo kawowo i leniwie...


Cudowne uczucie widzieć swoje prace w TAKIM wydawnictwie :}}. Każda strona albumu jest pełna inspiracji nie tylko dla kawoszy. Uwielbiam styl kawiarniany, loftowe dodatki, vintageowe perełki .Przewertuję jeszcze nie jeden raz to wydanie , nie wchłonęłam jeszcze nawet połowy  :}


...ale żeby nie było, nie spotkałyśmy się tylko po to , żeby wzdychać ;]

Jak zwykle zrobiłyśmy małe sesyjki produktowe :


nareszcie dopracowałam fartuchy tak jak chciałam i weszły one do oferty. Szczegóły będą na blogu.


Pomiędzy pstrykaniem nawet wyskoczyłyśmy do sklepu , a tam  budka z automatem do zdjęć :D . Postanowiłam robić zdjęcia w każdej napotkanej budce, genialna zabawa :D






Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, relaks z Czarami , kawą i Panią Prezes to jak pstrykniecie palcami ;]. Mam nadzieję, że następne spotkanie bliżej niż dalej, bo nie ma to jak inspirujące spotkania.


 Czuję się naładowana energetycznie i pomysłami , efektami oczywiście będziemy się dzielić. Tymczasem wracam do realiów i rozpoczętych projektów. Do napisania 

buziaki

An

13 komentarzy:

  1. Zazdraszczam spotkania :D) a zdjęcie w łóżku wymiata! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi prawda ;p niezły był ubaw z samowyzwalaczem :D

      Usuń
  2. Relacja w kadrach piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fota w łóżku świetna!!!! Zazdroszczę lenistwa... też miewam takie plany a potem zapieprzam od świtu bo mi szkoda dnia marnować na spanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem jak to jest,umawiałyśmy się chyba z pół roku a i w ostatniej chwili się wchałam ;]

      Usuń
  4. Widać, że cudnie czas spędziłyście, takie spotkania na pewno potrafią naładować pozytywną energią:) Zdjęcia jak zwykle zachwycają. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! tak,wyjątkowo dobrze na siebie działamy , inspirująco :}}

      Usuń
  5. Twórcze babki!
    Jest moc, nie ma co ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne post i zdjęcia!:) Inspirujecie

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 genialna ta fota z Wami w łóżku i albumami! :)))))))))) buziaki dla was zdolniachy

    OdpowiedzUsuń