wtorek, 5 maja 2015

Wielka kariera

W szkole najbardziej lubiłam wrzesień, nowe zeszyty,pachnące książki, nie tknięty ołówek...



do dzisiaj mam słabość do akcesoriów biurowych, tych nowiutkich , ale też tych nadgryzionych zębem czasu.
W moim kąciku wielką karierę robi metalowa kratka, idealnie sprawdza się jako wieszak na podręczne narzędzia.


 drugie życie dostają też stare, wysłużone narzędzia i przedmioty z duszą. Nie tylko pozują do zdjęć, ja ich naprawdę używam :]



Kiedy mam chwilę tylko dla siebie, zamiast malować paznokcie lubię uporządkować biurko. I chociaż nadal wygląda to na rozgardiasz ( i niewiele ma wspólnego z "oszczędną organizacją przestrzeni" ) , to wierzcie mi jest tu porządeczek, że mucha nie siada :}}}


Porządek jest, wrota do wielkiej kariery stoją otworem :}}

Uściski
An

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam twój kat do pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Thymko, nadal go dopracowuję , ale mimo tego rozgardiaszu jest prawie idealny ;]

      Usuń
  2. Rewelacyjny kącik! Uwielbiam starocie z duszą, i te które są przydatne i te, które robią za "tło" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przygarnęłabym taka kratkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kąt do pracy :)) Kratka świetna, niezwykły pomysł:) Cudnie wygląda i jak widać świetnie się sprawdza :)
    Cudnie wyglądają te wszystkie starocia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje biurko to iście kreatywne i klimatyczne miejsce! Przepiękne przybory z duszą, ja ubolewam, bo niestety nie mam czasu na targi staroci i omijają mnie takie przyjemności :( A z tą kratką to jakiś zmasowany atak na mnie (hehe), bo pisałam już Dziewczynom z roomor!, że ponad mc temu miałam ją w domu. Przymierzyłam i wydawała mi się zbyt wyraźna no i oddałam, ale po Waszych postach chyba jednak się z nią przeproszę, bo w sklepach budowlanych niestety nie udało mi się upolować takiej jak chciałam. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, też szukałam budowlanej, ale ta w pełni mnie zadowala

      Usuń
  6. Piękny kącik do pracy. Sama z chęcią bym usiadła przy takim biurku. Do nowych zeszytów i szkolnych przyborów też mam słabość :) Ale z radością zbieram starocie, nie po to by oglądać, ale przede wszystkim używać. Muszę nadmienić, że szczególnie spodobał mi się obrazek za metalowym koszyczkiem, ten biało-brązowy. Cudowny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to rysunek anielicy - jest w ciąży,ma malutki brzuszek. To pamiątka. Narysował to ktoś mi niegdyś bardzo bliski.

      Usuń
  7. Oj chyba muszę lepiej zadbać o swoją karierę ;))) Kącik super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha nie wiem czy samo sprzątanie pomoże, ale warto spróbować ;p

      Usuń
  8. Życzę Ci aby te drzwi nigdy się nie zatrzasnely :-) na tą kratkę też się czaję i dziś jadę do ikea :-) zainspirowałas mnie żeby wkoncu więcej czasu spędzać przy moim stoliku i pewne rzeczy pozmieniać (bo ja cały czas szukam blatu idealnego czyt. stare drewniane drzwi )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może sam wpadnie , bez szukania- mi się to często zdarza :}}

      Usuń
    2. czasem też mi się coś przez przypadek na śmietniku nawinie :) może ktoś wychodek zlikwiduje albo drzwi od stodoły to się załapię ;)

      Usuń
  9. :) No skąd ja to znam. Moje biurko przydasiowe "uporządkowane" idealnie i tylko ja wiem co gdzie i do czego. A te drewniane linijki, och wiele, wiele wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kącik wspaniały....do szkolnych przyborów, zeszytów.....też miałam i mam słabość poprostu uwielbiam i nic na to nie poradzę....Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa twórczy nieład ;-)...widać duszę jak na dłoni...ja gdybym miała takowy kącik to pewnie wyglądałaby podobnie, bo stare lubię bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać mówisz? oj tak,sentymentalna, romantyczna, ale silna babka ;]

      Usuń
  12. Piękny, klimatyczny kącik do pracy :) A te stare narzędzia dofają niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Super miejsce. Powiedz, do czego używasz tego miniżelazka? Strasznie mnie ono zaintrygowało :)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm prawdę mówiąc jeszcze nie używałam, to prezent-ale wypróbuję wkrótce :}

      Usuń
  14. Kariera murowana z takim ... kącikiem.
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kacik, bardzo mi sie podobaja stare rzeczy - fajne, ze wracaja do zycia :) Zycze udanej kariery! :) :) Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam taki swój kącik, ale nie mogę go skończyć.... Twój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, klimatyczny kąt do pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chaos twórczy, ale przecież to nie do końca chaos. Podoba mi się Twój kąt do pracy. Bardzo. Zdjęcia zmuszają mnie do ogarnięcia mojego biurkowego bałaganu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kącik. Ja też tak mam, że odnajduję się w swoim bałaganie, a że nie mam takiego jak Ty zorganizowanego kącika, bałagan jest wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kratka. Szukam takiej. Gdzie mozna taka dostac?

    OdpowiedzUsuń