wtorek, 14 lipca 2015

Biuro

Czasami jak jest natchnienie, to się nie zastanawiam zbyt długo....miałam potrzebę odmienić nieco mój kąt roboczy.


I tak popijając kawę w sobotni poranek....


szachownica miała być czarno biała, uznałam, że będzie to zbyt wyrazisty akcent w tym małym wnętrzu, więc pomalowałam całość na czarno raz jeszcze i przeszlifowałam :


mam ostatnio słabość do ciemnych kolorów, zawsze lubiłam jasne-białe wnętrza, ostatnio dobrze czuję się w mojej ciemnej "norze" ;p




Jak Wam się podoba?


32 komentarze:

  1. rewelacja!!!! bardzo mi się podoba :) a kolekcja starych nożyczek megaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka przemiana :) Cudownie kadrujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo mi się podoba, zwłaszcza po tym dodatkowym przyciemnieniu.
    Mnie zawsze jakaś słabość bierze do ciemności...
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff... Jak dobrze, że nie czarno-biały. Piękny wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na zdjęciu ,które mnie zainspirowało fajnie to wyglądało-zwłaszcza po przetarciu. Jednak mój pokój jest za mały na taki mocny wzór

      Usuń
  5. Ależ świetny pomysł, wygląda rewelacyjnie :) I zbiór nożyczek super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo!
    Graficzne wzory to moja wielkaaaa miłość

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło bardzo oryginalnie !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo.... ... popijając kawę w sobotni poranek.... nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia założę się, że też jedną ręką trzymasz kawę,a drugą szyjesz ;]]

      Usuń
  9. Pieknie! Mi zawsze podobal sie kolor drewna, jasny kolor. Ostatnio sprawdzam, ze naprz. nasz czarny tapczan zostanie czarnym, stol z ciemnego drewna tez nie zmieni kolor... tak, ciemnie kolory - to tez piekne kolory :) Twoja praca jest bardzo udana! I przepraszam - mam nadzieje, ze moge zwracac sie na "Ty" ? :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, tu wszyscy jesteśmy na Ty ;]
      mi się już te biele i jasności przejadły, zawsze byłam fanką mocnych kontrastów,ostatnio dobrze czuję się w ciemnościach ;]]

      Usuń
  10. Super efekt..dobrze, że przemalowałaś na czarno..Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szach - Mat .... no powaliłaś ten blat :) punkt dla An ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie w tej Twojej "norze"

    OdpowiedzUsuń
  13. Szachownica...wow. Kolekcja nożyczek dosyć spora. Takich kształtów prostych narzędzi jeszcze nie widziałam. Domyślam się, że zostały specjalnie dopasowane do biurowego designu :) Wyszło bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń