poniedziałek, 20 lipca 2015

Czas dla rodziny

Trochę tu było cicho, a to za sprawą wirusa, który nas znienacka zaatakował i powalił. Wymęczyło nas z synem porządnie i dopiero wczoraj można powiedzieć, że stanęłam na nogi. 
Szykowała nam się mała podróż i zastanawiałam się czy nie lepiej zostać w łóżku, potem szybko wskoczyłam w ubranie, chwyciłam za aparat i w drogę. Nie żałuję :}}


wycieczka w rodzinne strony mojego Męża, krótka - tam i z powrotem. Ilość wspomnień dodanych - bezcenna.

Jabłuszka ze starej jabłonki, pamiętającej prababcię...




kwiaty Babci



rzeka w której Mąż nauczył się pływać


miejsca w których zostało serce



lubię tak siedzieć i wspominać, wiem -sentymentalna się robię na starość :}}}


moim zdaniem nic lepszego nie można dać dzieciom ( nie tylko w wakacje) jak dziedzictwo w postaci wspomnień


moje też marudzą, zwykle jak się odłączy wtyczkę wi-fi ;]. Ale nuda też jest potrzebna, można wymyślić nową zabawę : " jak nazwałbyś swoją restaurację...ulubioną potrawę...ulubiony sklep..."


W sierpniu ruszymy w moje strony :]

uściski An

21 komentarzy:

  1. Myślę, że najlepsze co można dać dzieciom to właśnie odłączyć tą wtyczkę Wi-Fi...:)
    Pięknie tam u Was!
    pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważny punkt!do zapamiętania 😊

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Piękne kadry - jak zwykle. :) Nie ma niczego cenniejszego, niż wspomnienia. Wszystko można w życiu stracić i zbudować od nowa. Ale pamięci ludzkiej, wspomnień, nie da się kupić, wybudować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powroty do wspomnień ;) i sie poryczałam ..... Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. :) mam nadzieję, że to takie pozytywne wzruszenie 😊😊😊

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Piękne zdjęcia :) Wspomnienia to jest to :)

      Usuń
  4. Piękne wspomnienia i czas spędzony razem :) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:) Cudowny jest taki wspólny, rodzinny czas. Dużo zdrowia dla Was!:) Buziaki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jedno serce i jeden "marmur" wykulany w wodzie ;]

      Usuń
  7. Ślicznie :) Teraz marudzą, ale wspomnienia z takich wycieczek zapamiętają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są takie wycieczki do krainy wspomnień... jak to cudnie móc się dzielić się tym ze swoimi dziećmi <3
    Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń