środa, 8 lipca 2015

DIY na sobotę - wiszący kwietnik



Potrzebujemy :


Odcinamy dwa paski, ich długość  dostosowujemy do posiadanej osłonki, dodajemy kilka centymetrów na zrobienie oczek na końcach pasków . Trzeci pasek musi być dostosowany do obwodu doniczki, z zapasem na zakładkę :


po zrobieniu otworów dziurkaczem zbijamy nitami najpierw paski na środku, potem na końca oczka do zawieszenia doniczki :


jesteśmy na tym etapie, teraz za pomocą szpilki zaznaczamy miejsca w których powinny być otwory zarówno na pasku okalającym jak i na czterech paskach podtrzymujących doniczkę :


zbijamy nitami całą konstrukcję, powinno to wyglądać tak:


przewlekamy sznurek i włala :





często mnie pytacie gdzie kupuję materiały , paski skórzane do takiego DIY mogą być z odzysku , nowe paski można kupić na allegro. Nity do zbijania młotkiem kupiłam w lokalnej pasmanterii po 0.20zł za sztukę.

I jak?

An

19 komentarzy:

  1. Baaaaaaardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejny ciekawy pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwietnik z pasków prezentuje się super, ostatnio tez robiłam wiszący tylko ze sznurka i drewnianych koralików, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i wykonanie :) a tak sie zastanawiam czy przypadkiem rzemyki zamiast sznurków nie dały by rady ? czy nie udźwigną doniczki ? Jak myslisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da radę choć przy dużej donicy może się naciągnąć. Ja miałam zamiar dać taki "żeglarski" sznur,ale nagle okazało się, że jest nie do zdobycia.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Rewelacyjny pomysł a wykonanie pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Do tej pory zachwycałam się plecionymi ze sznurka, ale Twój pomysł jest ciekawszy i łatwiejszy w wykonaniu :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. an, no cóż tu pisać... niesamowity projekt! Dla mnie wartością dodaną jest możliwość odreagowania stresu przy użyciu młotka ;) Pozdro, ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje i wygląda na proste do powtórzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sprzęt do robienie dziurek mam, młotek też się znajdzie ;p a paski mogę wykorzystać stare w które się nie mieszczę albo się trochę zepsuły ;p fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Jak nic wprowadzaj do oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny projekt i efekt zachwycający. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super kwietnik, coś całkiem innego.Ty to masz kochana głowę pełną pomysłów.Pozdrawiam http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń