wtorek, 18 sierpnia 2015

Salon

Kilka ujęć, które robiłam dla portalu Dom z pomysłem przed wakacjami. Wkrótce zajdzie tu kilka zmian, więc ku potomności - stan obecny :}


 galeria ścienna to zdjęcia mojego Męża, z jego górskich wędrówek - wciąż się rozrasta :}








szafka pod telewizor z odzysku, pomalowana przez nas. Ciągle się zastanawiam czy nie wymienić szkła na drewno.


Ławeczka balkonowa już sprzedana ...



Ciągle coś zmieniam i ulepszam, nadal nie mamy w salonie żyrandola.  Nie mamy też drzwi, co okazało się uciążliwe, bo układ mieszkania pozwala sąsiadom przechodzącym klatką schodową, oglądać nas w pełnej krasie, gdy tylko ktoś otworzy drzwi wejściowe szerzej :D.

Ogólnie kolorystyka to szary, biały, czarny i drewno. Szaleję z poduszkami, kwiatami, praktycznie niczego nie brakuje. Ale wiadomo ;] - dusza bloggerki wciąż poszukuje nowych wrażeń ;]

Uściski

An

25 komentarzy:

  1. Piękne kadry! Cukierniczka skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kadry!Szafa jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie! Podoba mi się drewno i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Wasze mieszkania...mnie nawet najdrobniejsze zmiany cieszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie. Mi podoba się stolik kawowy.. Czegoś takiego szukam.. Fajne kadry!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię Twoje dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. wypatrzyłam ciekawą cukiernicę:) i drewniana literka i doniczka wisząca...ech...wszystko mi sie podoba! szafa niesamowicie klimatyczna!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta cukiernica to geometryczna miska od Czary z Drewna :}

      Usuń
  8. Ładnie :) bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja cały czas wzdycham do tej szafy… jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu, to był duży wkład finansów i pracy, ale uważam ją za nasz ..jak by to powiedzieć...spadek :}

      Usuń
  10. Widzę, że dużo kobitek tak samo jak ja jest za szafą, to są moje klimaty :) Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemne wnętrze :) Widać, ze można się zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i stylowy salon, ale z tymi drzwiami to nie zakumałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. układ pokoi jest taki, że jak dziecko wpada po piciu/siku / coś tam i otwiera drzwi na oścież (wejściowe) to każdy kto akurat idzie klatką schodową widzi cały salon wraz z tym co się dzieje jak na dłoni ;]

      Usuń
  13. Śliczne macie mieszkanie :) Ława bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A szafa stara odnawiana czy stylizowana na starą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, przytulny pokój, a wzrok mój szafa przykuła :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. że też nie wiedziałam że ławeczka idzie w świat, zamieszkałaby u mnie na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną macie szafę! Wzdycham do niej... Widzę też fragment stolika kawowego, na który właśnie poluję. A szkło rzeczywiście wymieniłabym na drewno. Ale to Wam ma się podobać. Ja zdecydowanie jestem zachwycona klimatem Twojego domu :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Macie bardzo ładne mieszkanie, urządzone z pomysłem, przestronne. Myślę, że świetnie się tam musi mieszkać. :) P.s Mega zazdroszczę szafy!

    OdpowiedzUsuń
  19. An jaka piekna szafa i cukiernica! :D w ogole piekny salon :D

    OdpowiedzUsuń