piątek, 21 sierpnia 2015

Sierpień

Uwielbiam, ze wszystkich miesięcy w roku. Jeszcze lato, choć czuć powiewy jesieni, poranki nie tak jasne, dni nie tak długie. Bogactwo owoców, kolorów i zapachów, uczta dla oczu.


Zbieram badylki, zachwycam się opadłymi śliwkami, kolekcjonuję obrazki na spokojnych spacerach...



to mój miesiąc, lada chwila kolejna cyferka wskoczy po 3 ;]



I nie wiem czy to ten fakt, czy fakt upływającego czasu, powoduje u mnie nostalgię. Dla mnie w sierpniu już zaczyna się jesień, ale taka pozytywna - kolorowa, wspominkowa i z uśmiecham.

Blogowanie daje mi możliwość cofnięcia się w czasie, więc ten rok był bogaty . Obfity w małe sukcesy - nie znaczące nic dla świata, ale bardzo cenne dla mnie. Ten rok był bogaty w porażki, dużo się nauczyłam o ludziach  i o sobie.

Jestem wdzięczna za to i za to. Mam głowę pełną pomysłów  i żadnych planów na przyszłość :D ( no może poza kilkoma na najbliższe tygodnie ) .

Dzięki, że ze mną jesteście. Życzę sobie i Wam wzbogacających sukcesów i porażek ;]

An

39 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia a stół cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam tę porę w roku, sierpień to mój miesiąc, niedługo urodziny, będzie nostalgicznie... Lubię też bloga za możliwość podsumowania, to taki specyficzny pamiętnik. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) tak, sierpień to piękny miesiąc...też go lubię :)
    Wszystkiego wspaniałego na ten Nowy Etap Życia :)
    ..właściwie to każdy dzień jest takim nowym, pięknym i wyjątkowym casem, jaki został nam sprezentowany, więc wystarczy cieszyć się nim i traktować szczególnie każdą z chwil :) ..żadna z nich juz sie nie powtórzy, każda jest inna! :)
    Serdewcznie pozdrawiam i zapraszam do siebie na małą informacyjną akcję.
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak właśnie staram się traktować każdy dzień i mam nadzieję, że to widać :}

      Usuń
  4. Jesień to moja ukochana pora roku :) Faktycznie już po połowie sierpnia można ją wyczuć....a lada chwila pojawi się babie lato :)))
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po 3, Kobito! U mnie znacznie godzej! Uwielbiam Twoją kuchnię!!! Ja takie nostalgie mam co chwilę dlatego np. nie mogę słuchać tkliwych kawałków bo od razu się rozczulam ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba z wiekiem przychodzi jednak Iza :}} mój Mąż tez każdego roku jakby łagodnieje i tak jakoś lepiej nam razem i mniej wybuchowo, i docenia się każdy rok bardziej , ale też martwi bardziej o każdy następny

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, a na jesień to ja już z niecierpliwością wyczekuje ;)
    - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez Lubie takie przejście z lata do pięknej jesieni :)
    Twoje zdjęcia mogę oglądać godzinami. Wydaj album ze swoimi zdjęciami :) kupie pierwsza!!
    Zwykle rzeczy u Ciebie nabierają magii.....
    Pozdrawiam ciepło
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, dziękuję - sprawiłaś mi wielką przyjemność tymi słowami :}

      Usuń
  8. przepiękne zdjęcia... przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jesień, ale zimę kocham ponad wszystko :')

    Piękne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Jeśli tak spojrzeć na sierpień, to ja też bardzo go lubię. Upały już nie tak męczące, chłodne poranki i zapach oranej po żniwach ziemi... Tak, lubię sierpień! A że Tobie wskakuje kolejna cyferka z przodu? No cóż, mnie też wskoczyła, co prawda 3, ale to też dekada i ja się z tym czuję dobrze, nie cofnęłabym czasu, czuję się bardziej pewna siebie i bardziej kobieca. Myślę, że za następnych 10 lat to już w ogóle będę niczym Wenus :D Z takim podejściem żadna dycha nie straszna!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petra , na szczęście jeszcze z tyłu ;] po 3 :}}
      ale już bliżej niż dalej hahah
      ja tez nie narzekam, lubię siebie taką jak teraz .. ot jakoś tak ten czas mnie nastraja na rozmyślania i podsumowania, jak żaden inny w roku

      Usuń
  12. Nostalgiczny wpis, czy byłby taki gdyby dzień Twych urodzin przypadał wiosną ?
    Dużo pięknych jesiennych dni Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja w ogóle jestem nostalgiczna i romantyczna.

      Usuń
  13. Pięknie to opisujesz, a jeszcze piękniej pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też taka nostalgiczna w sierpniu jestem ;))) Piękne kadry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, jeszcze jak mieszkasz w miejscu gdzie możesz obserwować ten rytm natury, zmieniające się pory roku to nostalgia na pewno Cię dopadnie :}

      Usuń
  15. Jak ładnie napisałaś. Też lubią tą porę, głównie za sprawą szczypty niesamowitości i tajemniczości która się pojawia. Poranne mgły i kolory od których ma się zawrót głowy;) Fajne fotki i śliczna, biała koszula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,mgły to moja nowa miłość, planuję jeszcze wyjazd w góry we wrześniu i polowanie na mgły z aparatem ;]]

      Usuń
    2. a koszula to urodzinowy nabytek , z reserved- mam obsesję koszulową ;]]

      Usuń
  16. To tez mój urodzinowy miesiąc..Lubię go za to, że czuć w powietrzu już lekki oddech jesieni i bogactwo w przyrodzie..
    Zdjęcia obłędne.. Zdrówka An!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham jesień bo urodziłam się jesienią, nie ważne ile masz lat, ale wazne co jest w Tobie.
    Anitko kiedy ukończyłam 50-tkę czulam się prawdziwą i spełnioną kobietą, byłam pewna swojej wartości, bo wcześniej miałam zawsze jakieś "ale"
    Spełnienia marzeń i siebie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, myślę, że mogę już powiedzieć to samo :}
      dziękuję za życzenia

      Usuń
  18. Samych miłych chwil na nadchodzący rok, który rozpoczynają u Ciebie sierpniowe dni, przede wszystkich dużo zdrówka i uśmiechu! pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z utęsknieniem czekam na jesień, zmęczona tegorocznymi upałami, zima i jesień to moje pory - pewnie za chwilę będę narzekać na brak światła i krótkie dni, ale tak już mam ;)
    Anitko niech te nadchodzące miesiące będą pełne magii, pięknego światła i cudnych zapachów (dymów, dojrzałych owoców, pieczonego ziemniaka, wina...), powolne, ciągnące się ... Wszystkiego co najlepsze:)
    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmmmmmm rozmarzyłam się, dziękuję Marto

      Usuń
  20. Anitko,czytam Cie już od prawie roku,zachwycam pomysłami i wykonaniem,gratuluję kreatywności i udanym zdjęciom,dzięki za szczerość i otwartość,sierpień też mnie tak nastraja,może z racji wieku :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i mam nadzieję, że nadal będziesz zaglądać :}}

      Usuń
  21. Prosze powiedziec, jaki to cegelki u Pani na sciane, gdzie kupione? bardzo ciekawe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stara cegła z rozbiórki cięta na płytki. Kupiona w firmie , którą znalazłam w internecie. Więcej pisze w poście o remoncie kuchni, wystarczy kliknąć etykietę "kuchnia" i odniesie Panią do tego postu.

      Usuń
    2. To stara cegła z rozbiórki cięta na płytki. Kupiona w firmie , którą znalazłam w internecie. Więcej pisze w poście o remoncie kuchni, wystarczy kliknąć etykietę "kuchnia" i odniesie Panią do tego postu.

      Usuń