niedziela, 20 września 2015

Herbata

Wolna sobota, nic nie goni, pół dnia w pidżamie, z herbatą ;]. Sama nie umiem ocenić czy jestem bardziej kawoszką, czy herbatoholiczką. Myślę, że w ostatni czasie się to wyrównało.


Oh jak się cieszę, że już mogę bezkarnie wyjąć druty i włóczki :} . Niestety wyszłam z wprawy ;]


Postanowiłam sobie przypomnieć jak to się robi i zrobiłam dwa malutkie ręczniczki kuchenne , do tego kawałek paska i zatrzaski z pasmanterii :


Sami możecie zrobić taki wieszaczek w kilka minut, wystarczy stary pasek . Ręczniczki też są bardzo fajnym kuchennym dodatkiem. Szybko się robi, tylko prawe i lewe oczka.


Ciasto jak widać zniknęło  nim doczekało się utrwalenia, ale skoro już zaczęłam się bawić w herbaciane aranżacje to wyjęłam moje skarby z szuflad...


chyba jestem gadżeciarą ;]...




coraz więcej wśród moich skarbów wyszperanych na starociach drobiazgów, łyżeczki, nóż, sitko...nie mogę odżałować zaparzaczki w kształcie czajniczka,której nie kupiłam ostatnio :/





mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a trochę nastroiłam pozytywnie do jesieni ;]]


Udanego weekendu!

An

31 komentarzy:

  1. przepiękne gadżeciki, cudowne zdjecia, bardzo lubię je u Ciebie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry!
    Oj podzielam zachwyt! Wszystko takie gustowne i inspirujące.
    Melduję że również rozpoczęłam sezon herbaciany. Jakoś takoś jesienno-zimową porą więcej mnie ciągnie do tego trunku. Również lubię w stosownym "towarzystwie" łyżeczek, zaparzaczy i kubeczków. To już niemal rytuał :) Jesień to "moja" pora na wszelakie herbatki - bardzo lubię jesień nie tylko przez to :)
    pozdrawiam!
    K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez uwielbiam jesień, nie tylko za herbatki :}} ...dobrze zauważyłaś, takie rytuały - nawet najpaskudniejszy deszcz za oknem można takim rytuałem oswoić ;]

      Usuń
  3. Jestem zadeklarowaną herbaciarą.....uwielbiam :)) A najbardziej chyba z malinową lub żurawinową konfiturą, na jesień i zimę u mnie obowiązkowy zestaw :))
    Piękne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam :/ ale zrobiłaś mi teraz "smaka", więc będę poszukiwać ;]

      Usuń
  4. Świetne łapki:) Teraz ciepła herbatka i ciepłe ubranko pod rączki to idealny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień uwielbiam w każdym jej wydaniu, nawet z pluchą i zachmurzonym niebem.....
    Dobra herbata, ciepły sweter i domowe pielesze tylko dopełniają to wszystko :)
    Kuchenne łapki świetne !!! ja niestety mam 2 lewe ręce do drutów i szydełka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia niemożliwe, na pewno gdybyś obejrzała filmik na jutube zrobiłabyś w try miga :]

      Usuń
  6. Uwielbiam herbatki, więc takie obrazki też :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie te herbaciane gadżety :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem herbaciana, i to czarna mocna,ale lubię też ziołowe parzone w imbryczku.
    Śliczne łapki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poszukująca ostatnio, czarnej staram się unikać

      Usuń
  9. Piękne gadżety, takich piękności nigdy za wiele :) ja jestem też pół na pół w sprawie kawy i herbaty ;) uwielbiam tak klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nic takiego , sporo staroci , a cieszy :}}

      Usuń
  10. Świetne drobiazgi i zdjęcia.Uwielbiam takie :-)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio wyhaczyłam emaliowany zielony kubek za 3 zł jak u dziadka, a o drutach myślę intensywnie, ale też chyba wyszłam z wprawy... Ściereczka wyszła Ci cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, ja też szydełko wyciągam powoli i niebawem skończę pled, a może przy okazji ręczniki kuchenne zrobię - zainspirowałaś mnie! hmmm... pudrowy róż i szary ? :-)

    piękne masz gadżety! uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudrowy róż i szary byłby cudny! ach zaraziłyście mnie z Kavką tym różem ;]]

      Usuń
  13. Świetne akcesoria herbaciane zebrałaś! Ja ze względu na problemy z żołądkiem musiałam praktycznie wyeliminować kawę, więc "rozpijam się" ostatnio herbatą właśnie. Co do ręczniczków, to wyszły super. No i pomysł na wieszaczek z paska - rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te ściereczki! Splot jest idealny. Ja nie potrafię ani trochę dziergać więc zazdroszczę. A do tego te zawieszki! Ściereczki w takiej formie też mogą być pożądanym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie kadrujesz i wciągasz w swój świat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i nastrojowo. Taki początek jesieni jest najlepszy! Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne "towarzystwo" spotkało się u Ciebie na herbatce :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Herbatka jesienna to lubię najbardziej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! No i pomysł na ręczniki fantastyczny! Z drutami mi nie po drodze, ale może na szydełku się uda :)
    Pozdrawiam znad kubka gorącej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne wyszperane gadzety zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń