wtorek, 1 września 2015

Wrzesień!

Tegoroczny wrzesień nie zrobił na nas już takiego wrażenia, jak rok temu. Nie musieliśmy szaleć z remontami, wyprawkami i zmianami układu pokoju. Wiem jednak, że jest to gorący okres dla rodziców i dzieciaków. Dlatego dla przypomnienia, kilka migawek z pokoju mojego małego ucznia.


Zdjęcia robiłam do konkursu , stąd taka podwójna stylizacja jednego kącika ;]. Tutaj PO


PRZED -  na szczęście udało się przeforsować umieszczenie na stałe figurek lego w koszyku :}



Oprócz napisu od Czary z Drewna, który ma zawisnąć...



pojawiła się stara skrzynka, na skarby. Skarby - to jak się przyjrzycie, niezliczone ilości patyków i kamieni :}


Nasz syn jest zdecydowanie łowcą skarbów, czasami doprowadza mnie to do rozpaczy- czasami cieszy, bo coraz częściej pamiątką z wakacji czy wyjazdu jest nietypowy kamień, a nie gadżet z chińskiego straganu.

Po drugiej stronie większych zmian nie było :




Zdjęcia robiłam o różnych porach dnia, jak widać nie poszło mi najlepiej , ciągle zmieniające się światło sprawia, że każde zdjęcie wygląda jak z innej "beczki". Obiecuję poprawę .

Trzymam kciuki za debiutantów i tych 6 i 7 - letnich i starszych. Nie taki diabeł straszny ;]. A Wam dziękuję za te liczne , miłe komentarze. Możecie pisać z zapytaniami tu i na maila, chętni coś podpowiem o malowaniu mebli, czy innych rzeczach o których tu piszę, ale czasami zbyt węzłowato ;]

pozdrawiam AN

26 komentarzy:

  1. bardzo fajny dodatek w postaci żółtego koloru:) mocno energetyczny pośród bieli i czerni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty to był mój pomysł-ale zaakceptowany przez właściciela pokoju. Ostatnio wybierał kolory liter i sam też wybrał żółty,jak widać . Ostatnio ciągnie nas też do zieleni.

      Usuń
  2. uwielbiam ten pokój i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,ja też :} zwłaszcza biurko ;p

      Usuń
  3. Świetnie zaaranżowany pokój. Żałuję, że sama takiego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety tez nie, staram się jak mogę, bo pomieszczenia wielkie nie są i łatwo je zagracić. Tu też bym trochę uszczupliła,ale niestety o ..lego ahaha (ale ciii)

      Usuń
  4. Pięknie. Zazdroszczę pokoju dla dziecka my mamy jeden pokój ale wyraźnie zaznaczoną strefę Ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mieliśmy dwa i dwoje dzieci ;] wiem jak to jest :}

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję Elle, wiadomo,że można lepiej-ale nie oszukujmy się, to życie nie pinterest. Są zabawki,są różne pierdółki super ważne dla dziecka w tym wieku i nie ma co udawać, ze na co dzień pokój jest od linijki ;]

      Usuń
    2. Ale po co? :) Przecież te zabawki to też część tego pokoiku :) Jest cudnie i już!

      Usuń
  6. Śliczny pokoik, synek musi być szczęśliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo przytulny i tak,wydaje mi się, że uwielbia swój pokój :}

      Usuń
  7. Racja, nie taki diabeł straszny! Fajny pokoik :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten pokój...a wiesz że myślę żeby u nas zamówić węższy materac i wcinąć łóżko właśnie w poprzek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że u Was by to sporo zmieniło . Powodzenia ;]

      Usuń
    2. Krótszy chciałam napisać ;-) nie węższy...ale jeszcze muszę przemyśleć na czym go dać...bo pod nim muszę mieć miejsce do przechowywania ;-)

      Usuń
    3. niskie szafki z ikea i na nich materac ;]

      Usuń
  9. Zagłówek to istne mistrzostwo, a na takie biurko i krzesło już odo dawna bezskutecznie poluję na olx i allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dosyć często spotykam ;] może źle szukasz, one występują jako krzesło szkolne najczęściej,a nazywa się casala.powodzenia

      Usuń
  10. Pokój jest cudny, i mały i duży czuje się w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten blog , a teeen zagłowek! Cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pokój, u mojego młodego też biel i szarość, a kolorem przełamującym jest pomarańczowe metalowe łóżko :)
    Żółty naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń