piątek, 20 listopada 2015

Zielony i pierwsze dekoracje


Jak pisałam wcześniej zmieniam pomalutku kolorystykę w pokoju Syna, żółte akcenty zastępuję głęboką zielenią.  Wszystko zaczęło się od liter , które zrobiła i zaprojektowała dla nas Al z Czarów z Drewna.



Do tego doszła poducha w "choinki" z H&M i druga uszyta przeze mnie z pięknego aksamitu.


Pierwsza dekoracja - jesienna- użyłam zeszłorocznej girlandy z filcowych kulek, zwierzątek z drewna od Al i lampionu z sarenką, również od Czarów ;)


Spokojnie, lampion bezpieczny , bo z ledowym płomieniem :))





po dodaniu lampek mamy już całkiem świąteczny nastrój :)


Czego użyłam do dekoracji:


Kulki filcowe kupicie na allegro, jeśli ktoś ma ochotę ufilcować sam nie jest to trudne, wiele filmików na temat tej techniki znajdziecie na youtube.
Transparentne haczyki od tesy - uratowały sytuację, bo ze względu na rolety i wywietrznik ciężko przytwierdzić mi cokolwiek do okna. Haczyki są przeźroczyste i klei się je na superwytrzymałej taśmie. Ja nakleiłam je na ścianę. (produkty tesa widziałam w leroy merlin)




To nie koniec moich pomysłów na dekorowanie. Wkrótce kolejny post. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


An

34 komentarze:

  1. Bajecznie! Czuję się zainspirowana! Bomba! Dzięki :) ps. identyczną poszewkę dziś przywiózł do mnie kurier, również kupiłam z myślą o pokoju syna :D) więc nie będzie, że wszystko od Ciebie zerżnęłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah w końcu to poszewka z sieciówki ;))

      Usuń
    2. Ja dla odmiany w ttym tygodniu wybieram się po ścierki kuchenne z tym motywem :) Beata Te.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)) synkowi też się podoba

      Usuń
    2. Dzięki ;)) synkowi też się podoba

      Usuń
  3. Kocham przedświąteczny czas, więcej, więcej, chcę więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej. Już szykuje się kalendarz adwentowy i inne dekoracje :))

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, podoba mi sie i dobrany zielony kolor. Ciesze sie do kolejnego wpisu! :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ta zieleń jest boska. Dlaczego wcześniej na to nie wpadłam ;))

      Usuń
  5. Inspiracja cudna.
    śliczny pokoik...
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje Pani Anito! Cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zieleń jest niesamowicie soczysta i pięknie wygląda we wnętrzach. Dekoracja w oknie jest prześliczna. Poduszka z roślinnym motywem z H&M też przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo z tego odbioru. Sama jestem zaskoczona tą zielenią, dlaczego tak długo się broniła? ;) . A to nie koniec zmian ;))

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo z tego odbioru. Sama jestem zaskoczona tą zielenią, dlaczego tak długo się broniła? ;) . A to nie koniec zmian ;))

      Usuń
  8. Taka soczysta zieleń lasu .... chyba ten odcień zieleni lubię najbardziej ... moja Mama miała kiedyś dawno temu taką sukienkę i buty ... cudne :) tak mi się przypomniało ;))
    Piękna dekoracja ... prosta ale jaka efektowna !!
    Coraz bliżej święta ... ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klimatycznie i wyjątkowo! Zazdroszczę, że już działasz. U mnie totalny brak czasu na cokolwiek :( Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie!Taki leśno-wczesnoświąteczny klimat:)Ja jeszcze nie dekoruję, choć już właściwie takie subtelne zmiany mogłabym zaaranżowac...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w krainie zieleni;-)
    Pozdrawiam, Maria z Zielonego Kuferka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda ta głęboka zieleń w dodatkach. Okno też cudnie ustrojone :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne i mega subtelne te dekoracje :)) Zieleń wyglada pieknie w takich dodatkach

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie święta już powoli wkraczają we wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe dekoracje i rzeczywiście już tak świątecznie sie zrobiło :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, uwielbiam takie oryginalne ozdóbki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne przejście między jesienią a zimą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :) a Syn uwielbia i zwierzątka i las i światęłko nocą, mamy wszystko w jednym :))

      Usuń
  18. A widzisz ja się bałam trochę tych zielonych listków...więc wybrałam grafitowe..Fajnie u Was i tak troszkę świątecznie już ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor zielony - bardzo lubię (o ile pamiętasz w moim pokoju dziennym miałam przez pewien czas dodatki w takiej zieleni) - zawsze mi się podoba, zawsze modny :) A pokoik Twojego syna sam w sobie, niezależnie od kolorów - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Piękny kolor szarości na ścianach. Co to za farba? Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń