wtorek, 22 grudnia 2015

Boże Narodzenie naturalnie :)


Nasza panna zielona już wystrojona :). Naturalna, piękna sama w sobie, nie potrzebowała więcej dekoracji niż kilku bombek , drewnianych zwierzątek i papierowych kul. Dodatkowo kropla złota w postaci światełek i drobnych bombek włala !



Początkowo miałam zamiar ubrać ją bardziej na złoto, ale bombki, które przygotowałam okazały się zbyt strojne jak na nasz gust.



Ostatecznie w akrylowych bańkach umieściłam gałązki iglaste, szyszki i cynamonowe laseczki.



Stajenka to nasz stały punkt w kalendarzu adwentowym :) , co roku jest trochę inna. Rodzinkę z drewna zrobiła Al z Czarów z Drewna. Zwierzaki tym razem to foremki do ciastek.


W ostatniej chwili dołączyły do nich również drewniane zwierzątka, ale nie mam ich na zdjęciu.


Świąteczną kolorystykę zdominowała zieleń, ta za oknem i ta w domu. Aksamitne poduszki, zielone gałęzie i niespodziewany prezent w postaci tego kufra :)



Całość  wystroju krąży w okół tematu natury i leśnych akcentów. 

Nasze ciasteczka to sarenki, wiewiórki, są też świnki i baranki :). Dużo drewna, sztuczne skórki baranie i puchate pledy.  Wszędzie panoszą się szyszki, gałązki i inne przyniesione ze spacerów skarby.



Ostatnio zakochałam się po prostu w stylu chalet i chyba on miał największy wpływ na tegoroczne aranżacje, mam nadzieję, że to widać.

Jest przytulnie, spokojnie i niezobowiązująco. Można zajadać pierniki mocząc je w kawie, siedząc po turecku na podłodze lub kanapie ;), bez krawatów i niepotrzebnej spiny. Tak sobie wyobrażam rodzinne święta właśnie, swobodnie we własnym towarzystwie, a jeszcze cudowniej na łonie natury. Jeszcze tylko widoku na góry mi brakuje za oknem :))


Sporo tej natury udało się zaprosić do środka, ale nie mamy zamiaru w święta rezygnować ze spotkania z nią oko w oko ;)). 
Zresztą ostatni post najlepiej pokazuje jak lubimy spędzać czas.

Życzę Wam spokoju, spokoju i spokoju :). Bycia razem tu i teraz, bez względu w jakich okolicznościach i z jakim wystrojem dookoła. To Wy tworzycie święta: Ty,On,Ona,Ono, reszta to tylko dodatek :)

Buziole An




28 komentarzy:

  1. Pięknie jest! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczny wystrój - taki jak lubię :) pozwolę sobie zadać pytanie trochę z innej beczki.. szukam wszędzie drewnianych żaluzji takich jak u Pani - proszę o informację gdzie można je kupić. Ze świątecznymi życzeniami i pozdrowieniami Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam w internecie firmę z mojej okolicy, są robione na wymiar

      Usuń
  3. Pięknie! Ciągle zapominam zapytać o poduszkę w kolorze mchu - skąd pozyskałaś taki obłędny materiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to aksamit, kupiłam w sklepie internetowym my bee house

      Usuń
  4. Pozdrawiam świątecznie. Ala z Podhala

    OdpowiedzUsuń
  5. do Gór masz blisko, nie marudź ;)
    poza tym - P I Ę K N I E!

    OdpowiedzUsuń
  6. KLimat <3
    Spokojnych i magicznych Świąt An ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam ze to pierwsze zdjęcie to jakaś inspiracje ze skandynawskich klimatów, a tu.... Twoje wnętrze!

    Pięknie. Te drzwi tez bardzo mi sie podobają.

    Spokojnych rodzinnych Swiat, An.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Thymko :)) miło od Cibie takie słowa:)) wszystkiego dobrego w nowym roku :))

      Usuń
  8. Cudownie udekorowałaś dom na święta!
    Pięknych świąt dla WAs! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To Wy tworzycie święta: Ty,On,Ona,Ono, reszta to tylko dodatek :) - bardzo mądre słowa!!
    Twórzmy te święta!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm bombki ręcznie wykonane super! A dekoracje przy balkonie super! Skrzynia bardzo ciekawa. Oczywiście widze otwart balkon - chyba się śniegu nie doczekamy...
    Wesołych świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, trochę go tylko w górach, a święta raczej wiosenne :))

      Usuń
  11. NAturalnie i pięknie u ciebie.Szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzinnych, spokojnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twoich bliskich !
    Wyjątkowo piękne dekoracje stworzyłaś w tym roku :)
    Drzwi są cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego! Oby magia świąt trwała jak najdłużej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo pisać. Po prostu BAJECZNIE!!! Pozdrawiam Ania http://beyloo.eu/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie, klimatycznie i zapraszająco :) Dobrego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna choinka, inna niż wszystkie! Moja w tym roku została ubrana tylko w ozdoby ręcznej roboty - ,,ciastka" z masy solnej, szyszki na sznurku, gwiazdki i sopelki szydełkowe, a na czubku siedział papierowy aniołek zrobiony przeze mnie jako dziecko i przechowywany przez moją mamę niczym relikwia :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń