piątek, 18 grudnia 2015

Nasz grudzień

Ten post początkowo miał nosić tytuł " świąteczne dekorowanie" i będzie również na temat. Ale podczas przygotowywania zdjęć naszła mnie refleksja, że tak naprawdę nie o to mi chodzi.
Dlatego też pokażę Wam nasz grudzień. 

Każdy kolejny dzień jest jak ta jedna koperta z kalendarza adwentowego, chyba nigdy nie był to tak intensywnie przeżyty miesiąc jak teraz. Gdybym mogła całe nasze życie zapisać w takich małych kopertkach, włożyć do każdego jedno zdjęcie dnia z opisem emocji , które nam towarzyszyły. Albo krótki filmik z każdego dnia, bo pamięć jest taka ulotna, a tyle jest do zapamiętania...















Żadna bombka, świecidełko, żaden prezent, tylko ten CZAS spędzony razem jest ważny.






Czas dla siebie w całej tej szalonej gonitwie, czas dla innego człowieka, na przemyślenia, wspomnienia, na wysłuchanie, na wyciągniecie ręki...wszystko da się kupić, oprócz czasu.





Mam nadzieję, że moje zdjęcia przekazują więcej niż ja potrafię napisać.  Ten post zapewne jest bardziej zrozumiały dla mnie, bo pomiędzy każdym zdaniem dodaję w głowie dwa jeszcze wyjaśniające.
Miejcie dla siebie czas, nie tylko w święta.

An

29 komentarzy:

  1. Wszystko da się kupić oprócz zdrowia i czasu ............wspaniałe chwile zatrzymane w kadrze .....chciała bym więcej.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia jest tego dużo więcej, ale coś chcę mieć tylko dla siebie :))

      Usuń
  2. Też o tym ostatnio myślę... o tym czasie dla siebie, dla swoich bliskich... dziękuję ci za ten post - normalnie się wzruszyłam! i uwierz - twoje zdjęcia oddają dokładnie to, o czym napisałaś! Pozdrawiam - dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorka to super, bałam się, że nie potrafię pewnych kwestii do końca wyartykułować i ten posta zrobi się taki płaski i bez sensu ...dzięki za odwiedziny

      Usuń
  3. Dokładnie o to chodzi, żeby mieć czas dla najbliższych nie tylko od święta... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko od święta i nie tylko dla najbliższych :)) czasem Ci dalsi są większym wsparciem,warto o tym pamiętać

      Usuń
  4. Ciasteczka są, kawka jest, choinka też :) jest już klimat powoli:) i prezenty i szyszki - moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia są przepiękne. Właśnie przez tą codzienność na nich uchwyconą. Jesteś dla mnie mistrzynią oddawania klimatu na fotografiach. A dzisiaj zainspirowana Twoimi okiennych dekoracjami sama coś zmalowalam u chłopaków. A to o czym piszesz - podpisuję się rękami i nogami pod tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gu serdecznie dziękuję za te słowa :))

      Usuń
  6. Te zdjęcia są przepiękne. Właśnie przez tą codzienność na nich uchwyconą. Jesteś dla mnie mistrzynią oddawania klimatu na fotografiach. A dzisiaj zainspirowana Twoimi okiennych dekoracjami sama coś zmalowalam u chłopaków. A to o czym piszesz - podpisuję się rękami i nogami pod tym

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewniam, że ten post jest i dla mnie zrozumiały:) Czas spędzony z rodziną to najcenniejsze czym możemy się obdarowywać nie tylko w grudniu. Twoje zdjęcia są piękne. Równie pięknych kolejnych dni w rodzinnym gronie życzę. PS. Śnieg? Gdzie wy znaleźliście śnieg?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) każdy mnie pyta, w Szczyrku :)
      dziękuję bardzo i również życzę wspaniałych chwil

      Usuń
  8. Wiem, co chciałaś przekazać, ściskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne!
    Cudny Wasz grudzień. No i śnieżny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,udało się znaleźć trochę śniegu

      Usuń
  10. Taki śliczny ten blog i post i tyle ciepła w tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zapraszam, dzielę ciepłem jak żeberkowy kaloryfer ;))

      Usuń
  11. Kochana gdzie jest tyle śniegu? U mnie w Bytomiu śniegu ani grama. Nie czuć przez to magii świąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak tak... tylko ten czas.... reszta to pierdoły, dodatki, symbole... ważne oczywiście, ale w tym pędzie przemijania najważniejsze jest owo bycie razem.

    Piękne foty An!

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, racja Kobito! Ciągle to powtarzam, a teraz z biegiem lat, z bagażem doświadczeń i ogromnym poczuciem odpowiedzialności rodzica, coraz bardziej! Zdjęcia jak zwykle przepiękne i klimatyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta prawda!!! To prawdziwy sens tych świąt, jednak coraz bardziej zagubiony w tym zwariowanym świecie:)
    Życzę Tobie i sobie czasu w te Święta, bliskości i miłości, rodzinnego ciepła...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas razem, to niby tylko tyle... Tak niewiele... Ale to AŻ tyle... Czasami nie da się spędzać duża czasu z tymi, których się kicha, bo są daleko. Więc tym bardziej cenię, kiedy jest czas na wspólne bycie razem...
    Celebracja wspólnej codzienności na zdjęciach ujmująca :-)
    Dżus

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny post! Zdjęcia mówią wszystko. O to chyba chodzi w przygotowaniach do świąt. Nic, nawet najpiękniejszy prezent, nie zastąpi wspólnie spędzonego czasu. Ja tylko śniegu zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna opowieść zdjęciami, pełna dobrych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie jak zawsze!!a choinke tez tam kupowaliśmy"Ogrody Kapias":-)pOzdrowienia z tej samej krainy:-)Kasia

    OdpowiedzUsuń