czwartek, 11 lutego 2016

Nie ogarniam

To będzie post czysto teoretyczny, bo nie ogarniam :)). Ostatnio nie wszystko idzie mi po mojej myśli, więc mam trochę chaosu w głowie. Rozgrzebałam przedpokój , a do tego lada dzień przenoszę pracownio-sypialnię do pokoju córki , a córkę do mojej sypialni. Co za tym idzie urządzam trzy pomieszczenia na raz i zrobił mi się już groch z kapustą. Może jak tutaj to zapiszę to mi się to kupy trzymać jakoś będzie :)

Nawiązując do posta poprzedniego, znalazłam komódkę art deco- dlaczego taką...większość prl-owskich jest za duża do pokoju syna, zaczęłam szukać czegoś duńskiego. Znalazłam to :


Nie umiem podjąć ostatecznej decyzji czy brać, jest piękna i nie mogę przestać o niej myśleć, jednak jest ciut za głęboka do miejsca w którym ma stać. Opracowałam już opcję przemeblowania, ale zaczyna to wyglądać trochę na "siłę". Ma stać w miejsce szarej, o tu:


Przedpokój jest w stanie :
A. wyprzedane stare meble
B. nie ma nowych mebli oprócz paru detali.





po lewej od drzwi zegaro- szafkana klucze

ikea.pl


pod lustrem półka ze starej deski. Szafki na buty nadal nie ma :P

wieszak czarny :

ikea.pl


 Lampa nad lustro:

Zorki Factory

Uparłam się na siedzisko, biorę pod uwagę  opcje :

- nawiązujące do półki pod lustrem siedzisko ze starej deski, pod spodem koszyki/pojemniki na obuwie
- Jest jeszcze opcja handmade'owa , a jakże :)) Ławka ze sklejki/płyty meblowej skradła moje serce na amen.

Tak było:











                                                                 
Niestety rzeczywistość to nie pinterest i czasami trzeba pójść na  daleko idące kompromisy .

Uściski An

26 komentarzy:

  1. Komodę dla syna wynalazłaś piekną - na pewno się sprawdzi :) Ja też nadal marzę o siedzisku w przedpokoju ale na razie jest tam za mało miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna komódka! Bierz ją, zanim ktoś Ci sprzed nosa zwinie! Do przedpokoju sklejka wpasuje się idealnie, piękne inspiracje znalazłaś :) Czekam na Twoją nową pracownię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem propozycja 3 co do przedpokoju, ponieważ jest najbardziej użytkowa i estetyczna choć na pewno wymaga dużo pracy. Co do komody uważam, że powinnaś ją wziąć. Pracownio-sypialnia w moim mniemaniu powinna mieć stół, który służyłby jako powierzchnia użytkowa, ale powinien mieć jakąś szufladę lub szafkę, abyś miała miejsce na swoje szpargały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa to na pewno. Stawiam na komodę na kółkach z szufladami. Reszta pójdzie do szafy.

      Usuń
    2. Aa to na pewno. Stawiam na komodę na kółkach z szufladami. Reszta pójdzie do szafy.

      Usuń
    3. Chce się az zaśpiewać jak w piosence..jest cudnie jest cudnie����ale to nie chodzi o wystrój..ale o magię, która się w tym domu ulatnia..o czar, który powoduje, że masz ochotę założyć kapcie i wziąć kubek goracej czekolady do ręki..o czar, który sprawia, że człowiek nagle pokornieje..i czuje, że wszystko co złe..pozostaje za tymi białymi drzwiami na klatce schodowej. To cydowne miejsce, gdzie czuć dobre serca i nieprzerysowane scenariusze, które pisze codzienność.
      Jakby się mnie ktoś kiedyś spytał co znaczy "slow life"..to właśnie to, co tam znalazłam.
      Ps.nigdy nie widzialam mojej córki tak pełnej spokoju.
      Dziękuję. Dziękuję za to, że po prostu jesteś Dobry człowieku��
      Mk.

      Usuń
    4. Jej dziękuję Ci bardzo :)) zawsze jesteście mile widziane :)

      Usuń
  4. Czuć, że idzie wiosna- tyle zmian się szykuje!!!
    Co do komody,wiem z własnego doświadczenia, że trudno będzie znaleźć płytszą wśród starych, oryginalnych modeli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ u Ciebie się dzieje, zmiany, zmiany, zmiany :) Fajny jest taki czas, pełen pomysłów, tworzenia a później radości z efektów :) Komoda bardzo fajna, a w tej starej desce i koszach pod nią się zakochałam :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze zapamietac to zdanie ze rzeczywistosc to nie pinterest kiedy bede szurac meblami. Inspiracje piekne. Prosze wziasc gleboki oddech na pewno wszystko uda sie dostosowac pinterstowe inspiracje do rzeczywistosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) postaram się, aczkolwiek głosy z komentarzy mi pomigły, bo utwierdziły w wyborach :)

      Usuń
    2. ;)) postaram się, aczkolwiek głosy z komentarzy mi pomigły, bo utwierdziły w wyborach :)

      Usuń
  7. Komoda rewelacja! Jak jej nie chcesz to ja wezmę :P Właśnie jesteśmy przed powieszeniem telewizora na ścianie i przydała by się jakaś by zapełnić miejsce pod nim :)
    A powiedz, co za drzwi wejściowe macie? Jakiej firmy? Jaki model?
    Właśnie podejmujemy decyzję o wymianie naszych starych i chyba pozostanę przy zupełnie gładkich, w kolorze antracytu. Choć nie powiem... Twoje mnie też zainteresowały. A gdyby jeszcze przemalować je na jakiś soczysty kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzyma się będzie pięknie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego zawsze stawiam na eklektyzm, fusion czy jak to zwać. Sama należę do tych osób, którym wiele rzeczy podoba się i nie umiałabym zamknąć się w jednym stylu.

    Idziesz w dobrym kierunku, komoda piękna. Ja dla odmiany szukam czegoś takiego ale większego.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana je bym za głębokiej komody nie brała, bo to potem strasznie wadzi. Ale jest ładna trzeba przyznać. Co do korytarza - surowa decha jest piękna i te metalowe kosze to tez super pomysł. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły i inspiracje :) na pewno wymyślisz to tak, że będzie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komoda fajna, ale jak nie do końca pasuje, to chyba nie warto... Z tych inspiracji wyłania się spójna całość. Jestem ciekawa, jak sobie z tym poradzisz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale Ciebie rozumiem, mam podobne dylematy. Wszystko trzeba przycinać do rzeczywistości... a to boli

    OdpowiedzUsuń
  14. My mieliśmy siedzisko a pod nim otwarte półki na buty. Generalnie wieczny bajzel. Zamieniłam to na komodę z Ikei i jestem bardzo zadowolona bo każdy ma swoją szufladę z której nie wypadają buty. Są dodatkowe dwie z których jedna jest na moją torbę do pracy i klucze a druga na szpargały do rysowania. Polecam. Tą komoda dla syna by się do tego nadawała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety żadna komoda gotowa nie wejdzie do tak małego przedpokoju

      Usuń
  15. komoda cudna:) no i te uchwyty świetne! ja bym brała:) jak coś to inne miejsce zawsze się znajdzie....może jakieś przemeblowanie....

    OdpowiedzUsuń
  16. jednego jestem pewna że ogarniesz i będzie pięknie
    Komódka cudo jak tu nie brać?

    OdpowiedzUsuń
  17. Opcja nr trzy najbardziej mi się podoba. Nie szykuj następnych, bo wybór będzie jeszcze trudniejszy :)

    OdpowiedzUsuń