czwartek, 31 marca 2016

Czasami

Czasami trzeba zrobić coś inaczej, czasami czujesz, że musisz trochę na sztorc, że już dłużej nie możesz . Czasami musisz "długo wędrować zanim dojdziesz do siebie".

muz. Leski "Bliżej"

Lubię pobyć sam na sam ze sobą i swoimi myślami, nie ma problemu z samotnością, lubię ją . Nigdy się nie nudzę, nie mam momentów, że nie wiem co ze sobą zrobić. 


Nie mam też wielu okazji pobyć po prostu sama ze sobą, dlatego gdy tylko nadarza się okazja, biorę aparat, plecak, herbatę  i idę się powłóczyć.


Nie boję się, od jakiegoś czasu nie boję się lasu, ciemności, samotności, jedyne co mnie przeraża to choroba...


Szuram nogami po lesie, słucham ptaków, rozmyślam, lub przeciwnie, nie myślę o niczym...grzeję się w słońcu na powalonym pniu. Ładuję baterie, tego mi było trzeba , czuję jak się budzę po tych wielu miesiącach szaro-burości.


Zapominam na te kilka godzin o wszystkich rolach jakie muszę pełnić na co dzień, przez ten czas jestem znowu dziewczyną , odkrywam na nowo co lubię, co mnie inspiruje, co kręci, co fascynuje...

muz.Illusion "Choćby jęk"

Zrzucam z siebie wymagania, oczekiwania , zadania, role, funkcje, macham nogami i rozpuszczam włosy...




( podczas spaceru weszłam nagle w małe stado saren, przebiegły obok mnie spłoszone, to był najpiękniejszy widok jaki widziałam :)



 LIVE. 
...w małym field notesie szkicuję widoki z naszych wyjazdów.  Nie mam zdolności, ot takie na pamiątkę, gdyby zdjęcia zawiodły. Kiedy patrzę na te szkice przypominam sobie dokładnie co czułam w tej chwili

  muz. Eddie Vedder "Guaranteed "(into the wild)


Zapraszam do odsłuchania moich muzycznych inspiracji wpisanych pod zdjęciami :).


Mam nadzieję, że zrelaksuje Was ten post :))

                                                       facebook.com/projektpoezja/

Dobrego dnia
An

24 komentarze:

  1. piękne zdjęcia i cudowny opis! Ja też czuję, że budzę się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny post... :>
    Aż nabrałam ochoty na spacer po lesie ;)
    Poczekam na powrót męża do domu i może się wyrwę :P (dwójka szkrabów musi mieć jakąś opiekę ;))

    Pozdrowienia serdeczne dla Ciebie :*
    Dziękuję za ten wpis :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod wpływem muzyki przeniosłam się w inny wymiar.
    Dziękuję
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod wpływem muzyki przeniosłam się w inny wymiar.
    Dziękuję
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię pobyć sama ze sobą w ciszy spokoju, czasami w towarzystwie muzyki. W dzisiejszym pędzącym świecie taki czas tylko dla siebie, zaczyna być luksusem. Oby nigdy nie zabrakło nam czasu na odrobinę przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, luksusem jest możliwość zadbania po prostu o siebie

      Usuń
  6. Fajnie czasem pobyć samemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę daje to możliwość złapania balansu

      Usuń
  7. Hejka :)
    Zajrzałam tutaj z ,,Tadziowego" bloga. Sama lubię prostotę a takie zwyczajne niby nic, które nas wszędzie otacza a przede wszystkim tworze to całe wielkie życie i świat :) Pustki nie cierpię, tak jak sama natura, automatycznie ją wypełniam :)
    Miłego dnia życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że zajrzałaś, dzięki za komentarz:))

      Usuń
  8. Piękny post! I zdjęcia. I utwór Eddiego z jednego z moich ulubionych filmów...
    Ja lasu niestety się boję :-( wkurza mnie to bardzo bo uwielbiam tam przebywać... ale w towarzystwie
    a jeśli chodzi o zdolności rysunkowe to chyba skromność przez Ciebie przemawia :-)))

    całuję i ślę słoneczne uściski

    p.s uwielbiam to miejsce!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kavko, nawet nie wiem co napisać :)) jesteś dla mnie zbyt łaskawa :) dziękuję, że zaglądasz

      Usuń
  9. Piekne i inspirujące zdjęcia. Czasem trzeba oderwać się od wszystkiego i pójśc gdzieś w dal gdzie oczy poniosą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję nawet robić to dosyć regularnie :))

      Usuń
  10. Prześlicznie poprowadziłaś nas przez własny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ujęcia. Potrafię sobie wyobrazić, co czułaś w tym lesie, w ciszy, ze sobą. Równie rzadko mam okazję pobyć sama ze sobą. Ale dzięki widokom, muzyce, które pojawiają się czasem niespodziewanie, udaje mi się oderwać od ziemi na chwilkę. Mrugam wtedy porozumiewawczo do Męża i...zapisuję to, co w tamtym momencie myślę i czuję. Tak, jak Ty rysujesz. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bom dia...fotos maravilhosas, lugares lindos, parabéns

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosnę czuć w powietrzu, widać z okna :) Czekamy tylko na słoneczny weekend i jedziemy gdzieś w plener. Piękne zdjęcia, pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cudownego weekendu :)pozdrawiam

      Usuń