niedziela, 20 marca 2016

Witaj wiosno

Przedwiośnie ma w sobie niezaprzeczalny urok, po tych ostatnich szaro-deszczowych dniach ( osobiście nie mam nic do szarego,ale ...;), widok pączków na drzewach i pierwsze promienie słońca powodują u człowieka szybsze krążenie krwi.

Zainspirowała mnie gałązka wierzby płaczącej, długie gałęzie zwisające do ziemi , obsypane soczyście zielonymi pączkami liści.

Postanowiłam zaprosić to rozkwitające życie do domu. Oto efekty:


szklane jajka , wianuszki z wierzby - chyba nic więcej nie trzeba :))




Jak wiosna to zieleń, bohaterkami stołu zostały zielone jajuszka od kurek zielononożek :))


Nie wymagają barwienia, bo mają cudne odcienie zieleni i turkusu.


Wianuszki i bukszpan, do tego dużo drewna i zielone jajka






Moja ostatnia miłość to emaliowane miseczki, dostałam komplet od Babuni . Powiększyła się moja kolekcja emaliowanych naczyń :)



Jajka w wianuszkach? dlaczego nie ;))


Mam nadzieję, że podoba Wam się pomysł na wiosenne wianuszki . 


Dla przypomnienia dekoracja zeszłoroczna .




25 komentarzy:

  1. pięknie, prosto i blisko natury...bardzo lubię takie dekoracje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się podobają wianuszki i naturalnie zielone jajeczka.Ale dojrzałam także cudowną starą tablicę i jak zwykle się zachwycam.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada tablica jest nawet nowa,ale genialnie postarzana :) powstała w pracowni Czary z Drewna :)

      Usuń
  3. i po raz kolejny mniej znaczy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!! Inne niż wszędzie!! Bosko jest :)) Bardzo mi się podoba. I bez pasteli można się obejść i może być pięknie jak widać :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje z gałązkami wierzby płaczącej w roli głównej:-) Pozdrawiam ciepło, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emalia ma swój niezaprzeczalny urok, szkoda że nie jest już ta łatwo dostępna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zdjęcia, które jest zrobione z przodu i gdzie widać dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z wienuszkami napewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie zielone skorupki królują w dekoracjach:) wianuszki świetne wiosenne delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto i elegancko :) mniej znaczy więcej!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne ciekawe zdjęcia , które z prawdziwą przyjemnością obejrzałam. Świetne pomysły na dekoracje. Skromnie, naturalnie, pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem, które dekoracje piękniejsze ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te wianuszki z jajkami. No, ale najbardziej podobają mi się te zielone jajka! Gdzieś Ty takie znalazła! świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kur zielononóżek 😉dostaliśmy od znajomego gospodarza

      Usuń
  15. U mnie wierzby jeszcze nie mają takiego rozkwitu, a szkoda bo wianuszki prezentują się uroczo. Zaciekawiły mnie też te jajka zielonkawe, nie słyszałam o takich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne dekoracje. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja trochę nie na temat ale... ;)

    1. Szafa wnękowa pokryta farbą (http://anitasienudzi.blogspot.com/2014/05/szafa-wnekowa-przed-i-po.html ) - jak "sprawuje" się po 2 latach? Czy nic nie odpryskuje? Czy malowałaś też "listewki" (srebrne/szare na zdjęciu przed), czy wymieniłaś je na nowe? Po tym co zobaczyłam poważnie zastanawiam się nad przemalowaniem moich szaf wnękowych, których pod względem wizualnym nie znosze, ale nie mogę się ich póki co pozbyć. Trochę jednak jestem tchórz jeśli chodzi o malowanie.

    2. Czy znasz może jakieś fajne forum wnętrzarskie, gdzie użytkownicy doradzają sobie w sprawach remontowych?

    Będę wdzięczna za odpowiedź. Twojego bloga odkryłam niedawno za sprawą zalinkowanej szafy (google images) i bardzo mi się tu podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń