czwartek, 21 kwietnia 2016

Inne życie

Kilka dni temu gościliśmy autorów bloga "Inne życie", Tosię i Radka.  Przyjechali sprawdzić czy faktycznie u mnie tylko wieje nudą, czy prowadzę jakieś inne, magiczne życie ;))




Rozmawialiśmy długo , efekty tej rozmowy  na blogu autorów.



Tosia zrobiła te wszystkie piękne zdjęcia- za co bardzo dziękuję .





Oprócz wspaniałej atmosfery z tego dnia wyniosłam kolejną znajomość, która mam nadzieję, zamieni się w długoletnią przyjaźń.


Serdecznie Was zapraszam w imieniu swoim i autorów do czytania i oglądania:))



Dziękuję za wszystkie słowa wsparcia pod poprzednim postem. Życzę sobie, aby każde się spełniło :))




An

16 komentarzy:

  1. Zdjęcia faktycznie piękne, a takie spotkanie z pewnością obfitowało w wiele ciekawych rozmów i przyniosło wiele nowych doświadczeń :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak i liczę na długa i wspaniałą znajomość :))

      Usuń
  2. Ujmujący klimat zdjęć i bardzo wciągający Wasz(Twój) świat. I te delikatne szarości, piękna cała Ty;)Wielu takich świetnych spotkań życzę i pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja taka stonowana, a Antosia prawdziwy kolorowy ptak :)) Artystka

      Usuń
  3. Już czytałam, świetne zdjęcia i czyta się też świetnie:) Zdjęcia oddają klimat w Twoim domu i Twoją pasję! Super! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, też uważam, że Antosia idealnie oddała to co ja bym chciała przekazać :))

      Usuń
  4. Widać, że wasze spotkanie było owocne, zdjęcia cudne, klimatyczne i wciągające, a Inne życie - fajne, magiczne miejsce, gdzie od teraz będę stałym bywalcem. Trzymam kciuki za waszą znajomość i jej owoce ;-)
    pozdrawiam - dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i już po nich widać, że nigdy Ci się nie nudzi, a tekst świetnie napisany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dwoje zdolnych ludzi się za to zabrało-musiało być dobrze :))

      Usuń
  6. Piękne ujęcia, obyście częściej mieli się okazje spotykać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Kochana…. mi już naprawdę brakuje słów, aby opisać wszystko co do Ciebie czuję (to pisze Tosia jakby co, żeby Waldek biedny nie bał się, że to wyznania Radka :D). Jesteś Kochana, najlepsza, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. osiem lat ... więc odkopuję wspomnienia i wracam myślami do wspólnie spędzonego czasu, kiedy nie gnał on tak szybko ;) zapraszam do siebie ... na wspominki i nie tylko - ściskam Ki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez ostatnio wspominałam :)) pozdrowionka

      Usuń