czwartek, 28 kwietnia 2016

Wiosenna kolekcja

Wraz z cieplejszymi dniami wprowadzam zmiany, rezygnuję z ciemnych kolorów , najnowsze torby mają być zwiastunem zbliżającego się lata :))



torby na ramię mają znany fason, odświeżyłam je odpinanym chwostem ze skórzanych rzemyków, ta seria została nazwana "boho"


druga linia to "nerki", czyli torby a la worek, duże i swobodne w stylu, bardzo wygodne ze względu na szeroki pasek :



Dla osób, które wolą nieco mniej nonszalancji :) proste torby z kraciastym wnętrzem.


Wszystkie wzory i wersje kolorystyczne torebek znajdziecie na moim facebooku anita się nudzi.




Na koniec o jeszcze jednej zmianie, nie sądziłam, że będę musiała to kiedyś zrobić, ale wprowadziłam weryfikację komentarzy.  Ten blog to moje miejsce i zapraszając gości do swojego domu poprzez bloga, wymagam kultury osobistej takiej jakiej się wymaga od gościa. Nie pozwalam na złośliwości ukryte pod ANONIMOWYM wpisem.  Prawdopodobnie zrezygnuję z publikowania osobistych treści, blog zostanie tylko do przekazywania informacji związanych z tym co robię.


pozdrawiam

An

9 komentarzy:

  1. Anito, wczoraj czytając ten nieprzyjemny hejterski komentarz pomyślałam, że ZAPRAWDĘ ZAPRAWDĘ jesteś wielką blogerką, skoro masz lożę swoich hejterów.
    Weryfikacja to dobry pomysł, ale innych zmian nie wprowadzaj! Dlaczego za chamstwo jakiejś frustratki mają płacić rzesze wiernych czytaczy i podziwiaczy, do których pod lat się zaliczam?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To i tu dotarło jakieś chore chamstwo? Życzę im męczarni na środku pustyni gdzie powinno być specjalne miejsce dla takich...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zapowiedź lata! :) Ps Olej hejty i rób swoje, to co Tobie sprawia radość, a jak komuś się nie podoba, to won stąd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Anito. Całkowicie zgadzam się z 'Jarecka'. Co prawda nie miałam tej wątpliwej przyjemności przeczytania anonimowej wiadomości, ale jestem za weryfikacją komentarzy, natomiast innym zmianom chcę powiedzieć stanowczo NIE. Nie jestem aktywnym czytelnikiem, nie piszę komtarzy pod wpisami, to zawsze jest mi miło u Pani gościć.

    OdpowiedzUsuń
  5. I chciałam napisać, że ta czy tamta to mój nr jeden, a tu zonk, ... bo wszystkie torby mi się podobają. Co do reszty, pisz kochana, bądź sobą, a resztę olej;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Anito, zaglądam tu (choć nic nie wpisuję) ze względu na Pani zachwycająca wrażliwość,tchnący z tego miejsca spokój i niezwykłą pomysłowość, mimo, że Pani styl, projekty i realizacje ZUPEŁNIE są odmienne od tego czym zwykle staram się otaczać. Pani blog należy do moich ulubionych. Proszę się nie przejmować złymi słowami nieżyczliwych komentatorów.
    Ania z Nieborowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe torby! Jesteś niesamowita! Jeśli coś komu nie pasuje i w dodatku nie ma prawa powiedzieć tego wprost, to po co się przejmować? Ale może i racja, że weryfikacja komentarzy jest potrzebna. Nie ma sensu zaśmiecać bloga wulgarnymi treściami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się nie wartymi uwagi komentarzami i rób swoje.. nie zamieniaj bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja też jeszcze dodam, że zaglądam na Pani bloga od roku i lubię go właśnie za tę domowość. Lubię podpatrywać inspiracje i cieszyć się nowościami. To dla mnie jedno z tych prawdziwych miejsc - nie tworzonych po to, żeby nawiązać współpracę czy wcisnąć gdzieś product placement. A w dzisiejszych czasach to coraz rzadsze zjawisko.

    OdpowiedzUsuń