wtorek, 12 kwietnia 2016

Zacznij

"Zacznij kiedykolwiek. Najlepiej dzisiaj. A jeśli przypadkiem kiedyś natknie się na ciebie wielkość, niech cię przyłapie na ciężkiej pracy"
Wielka magia. odważ się żyć kreatywnie. E.Gilbert



Nie, nie mam domu na wsi. Nie, nie uciekłam z miasta na koniec świata. Mieszkam w bloku z wielkiej płyty, mam kilka kroków do lasu, ulubiony warzywniak i zna mnie od małego Pani w bibliotece.


Czy się bałam? oczywiście, że się bałam. 
Czy jest ciężko? czasami bardzo. Ale marzyłam od kilku lat o tym, że będę Panią swojego czasu, że będę zarabiać na życie i że będzie to doceniane.


Czasami tydzień skleja się w jeden długi pociąg, który pędzi bez opamiętania. Czasami Syn mówi : " w prezencie dla mamy chciałbym, żeby nie musiała tyle pracować". Czasami w domu jest taki bałagan, że Mąż chwyta się za głowę po powrocie.


Ale jest  też mnóstwo satysfakcji.  śmiało mogę powiedzieć, że to co daję wraca do mnie i to dodaje mi skrzydeł.

Mam  szczęście, bo wspierają mnie najbliżsi . 


Mam szczęście, bo poznaję dzięki swojej pracy nowych ludzi. Ludzi z pasją, którym się chce, (a w tych czasach, żeby się komuś chciało to też takie oczywiste nie jest ;p).

Nie wiem co będzie za rok, nawet nie chcę się nad tym zastanawiać. Nie mam biznes planu, to tylko mój sposób na życie.


Odważyłam się i to była najlepsza decyzja :)


An

17 komentarzy:

  1. 3mam kciuki, zazdroszczę odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego Odważna Kobieto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do odważnych świat należy! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. pani z biblioteki od dawna obserwuje wszystkie Twoje działania i jest wiernym kibicem.Pomyślności!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I za to Cię podziwiam! Jesteś moją inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję, ale to chyba za dużo powiedziane :))

      Usuń
  7. Oby wszystko szło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Podziwiam. Zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę czytałam, cytat piękny. Podziwiam twoją prace, trzymam kciuki za dalszy rozwój i wszystkiego dobrego, bo piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam cieplutko,

    Suzi, merelysusan.blogspot.com,
    ilustracje, malowanie akwarelą, wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pamiętam już jak dawno jestem tutaj z Tobą, nie zawsze komentuję (jak widzisz ;)), ale jestem, obserwuję i niezmiennie podziwiam. Inspirujesz kobieto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twojego bloga znam od bardzo dawna :). Zainspirowałaś mnie swoją skrzynką na zabawki :). Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :)) dziękuje serdecznie za wszystkie wspierające komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przpeiękny post,czytałam go kilka razy,tym bardziej,że jestem w tej chwili w podobnej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, chęci, odwaga to podstawa by zacząć. Życzę, aby było coraz lepiej :) Powiem jeszcze, że ja też prawe pół roku odważyłam się i była to najlepsza decyzja w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń