czwartek, 19 maja 2016

Dzień Dziecka kreatywnie

Dzień dziecka dla mnie nie zamyka się w tej jednej konkretnej dacie, czas biegnie szybko i zdaję sobie sprawę, że często ważniejsze jest tu i teraz, niedługo prawdopodobnie nie będą nas potrzebować, dlatego skupiam się na celebrowaniu dnia dziecka w skali całego roku.

Oczywiście najcenniejszy jest czas, czas razem, czas dla siebie, co niestety w konfrontacji z codziennością bywa nieraz bardzo trudne do realizacji. W codziennym biegu nie raz rzucam "za chwilę", "zrobię to jak skończę", "poczekaj"...oczywiście mogę sobie na to pozwolić, bo moje dzieci są już dosyć duże.  Wykazałam się też pewnego rodzaju sprytem, bo zaraziłam ich kreatywnością :)).

Kiedy byli bardzo mali budowaliśmy domki dla lalek z pustych kartonów, lepiliśmy zwierzątka z rolek po papierze toaletowym i nie raz nie dwa znosiliśmy do domu patyki do zrobienie łuku czy procy. Te czasy nie minęły bezpowrotnie, aczkolwiek często walczą o pierwszeństwo z lego czy tabletem. Walczą, ale nie przegrały :)).


Nie będę udawać, że nasze dzieciaki nie oczekuje prezentów, oczywiście, że oczekują i je dostają. Zawsze jednak staram się wybierać ciekawe propozycje, rozwijające myślenie i zachęcające do eksperymentowania.

Tym razem z pomocą przyszła Fabryka Wafelków, sklep z zabawkami rozwijającymi wyobraźnię i kreatywność. Dzięki akcji Kreatywnie z Fabryką Wafelków mamy okazję sprawdzić na sobie, czy wyobraźnia w naszej rodzinie nie ginie :P.



Co wybraliśmy w tym roku? dla naszego 8-latka zestaw  "Energia słoneczna". Jest to zestaw klocków które można łączyć w dowolny sposób, pojazd (lub inną ) budowlę zasila bateria słoneczna! co za wspaniały pomysł :). 
Niestety nie mieliśmy okazji jeszcze sprawdzić tego w działaniu, gdyż słonko nie dopisuje. Na szczęście pojazdy można zasilać bateriami.




Zestaw zawiera aż 177 elementów.  Prawdę mówiąc zanim skończyłam robić obiad Syn zdążył "rozpracować" zabawkę bez instrukcji. I jak stwierdził, instrukcja go nie interesuje, bo miał swoją wizję. 





Kto zgadnie? :))


Rozczulają mnie detale, te uszka :)) i tak, też się zastanawiam czy pojedzie :P



Nasza 12-latka o już poważny młody człowiek :) dla niej zestaw eksperymentalny "Młody detektyw":




No i naprawdę mnie zamurowało jak zapytała: "mamo sprawdzimy czy Fred ma linie papilarne"? :D


:))

To dopiero początek naszej przygody z tymi zestawami, ale ponieważ zbliża się TEN dzień mam dla Was niespodziankę w postaci kodu rabatowego do sklepu Fabryka Wafelków w wysokości 10% na produkty firmy GIGO, na hasło : anitasienudzi

Kod jest ważny do 31.05. Dodatkowo każdy zakupiony prezent zapakowany zostanie w bawełnianą torbę z logo sklepu :



To jeszcze nie koniec , ale więcej będzie w kolejnym poście. Zapraszam :))


An

2 komentarze:

  1. OJACIE! Ja zawsze chciałam mieć zestaw małego detektywa! Chyba kupię sobie na dzień dziecka! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie z kolei bardzo sie spodobal pojazd..ciekawe czy zadziała co prawda ja mam mlodego ktory dzisiaj akurat konczy dopiero 6 lat ale lubi konstruować i tez ma swoje wizje..

    OdpowiedzUsuń