czwartek, 26 maja 2016

Jesteśmy uzależnieni

Ostatnio jest modne kpienie z blogerek, że mają zawsze czysta domy, umyte dzieci, które bawią się tylko ekologicznymi zabawkami i do tego tylko zdrowo się odżywiają, a matki są fit zaraz po porodzie :D . Kurcze pasuję do profilu psychologicznego :))). 
Ale żeby nie było tak idealnie, dzisiaj robię coming out i ogłaszam JESTEM UZALEŻNIONA, wszyscy jesteśmy.


Jemy naprawdę dużo popcornu ;p. Mamy swoją prywatną "salę kinową", ale też bywamy w multipleksach. Jesteśmy uzależnieni od bajek, filmów dla dzieci, dialogów z kreskówek. Lubimy oglądać, a potem czytać :D. Nie zawsze tak jest, ale zauważyłam, że u nas się taka kolejność utrwala.


Może czasem łatwiej trafić do wyobraźni obrazem , a potem pociągnąć temat zgłębiając wiedzę w książkach.  Zresztą zasady są po to by je łamać ;).

Zaproponowałam dzieciakom serię "Było sobie życie" - ułatwia to zadanie kiedy zadają milion pytań typu "a dlaczego". Ah ileż to wspomnień z dzieciństwa mi się nasunęło podczas wspólnego oglądania :))


Teraz wzbogaciliśmy się jeszcze o kolekcję filmów "Był sobie kosmos". Do kupienia tutaj. Pozycja która trafia zwłaszcza do fana Gwiezdnych Wojen :), ale nie tylko.


Nasze drugie totalne uzależnienie, książki. Ponieważ sama nie jestem już dzieckiem,  mam idealny pretekst, gdyż jestem matką dójki :)) mogę sobie piękne książeczki dziecięce kupować od woli :))


Wydawnictwo Dwie Siostry - totalny kusiciel. Młodzież jeszcze nie wie co im wybrałam, mojemu fanowi zwierzaków i przynoszenia patyków, oraz  kamieni do domu : "Animalium".

Same obrazki w tej książce aż się proszą o oprawienie i wyeksponowanie na ścianie.



Mamy już w swojej kolekcji "Mapy", oraz kilka innych pozycji, które zachwycają grafiką. Najważniejsze dla mnie, że książki te w formacie albumowym, są bardzo wytrzymałe, mapy mamy chyba już dwa lata i nadal są w świetnym stanie mimo wielokrotnego kartkowania. Poza tym na stronie wydawnictwa są częste promocje, i dwie książki udało mi się kupić ze sporą zniżką.

Do tego zacnego grona dołączyła nowość, cudnie ozdobiona rysunkami książka kucharska : "Z lasu, z działki i i takie tam".


 Proste przepisy okraszone inspirującymi rysunkami i pisane jak by dziecięcą ręką. No oderwać się nie mogę. Mam nadzieję, że zainspiruje moich małych kucharzy do upichcenia czegoś dobrego :))


Nasza biblioteczka rośnie i rośnie i rośnie.... cieszę się, że nie jest zdominowana przez starwarsy  i minecrafty ;p. aha! Nasza jeszcze jedna  miłość to seria "Mikołajek" - ale uwaga, wieczorami niestety czytanie tych książeczek grozi bólem brzucha ...ze śmiechu! :)


Okej, tyle rachunku sumienia, nie oceniajcie nas źle :D nikt nie jest ideałem :)))


Tymczasem życzę wam z okazji Dnia Matki i nadchodzącego Dnia Dziecka samych "uzależniających" przyjemności. Czy to na kanapie z popcornem, czy w plenerze, czy z książką, czy z filmem.

fartuch dziecięcy by an.akcesoria

Pamiętajcie, że do końca miesiąca obowiązuje hasło : anitasienudzi w sklepie Fabryka Wafelków  dostaniecie 10%zniżki na  zabawki  serii GIGO.

do miłego An

7 komentarzy:

  1. Takie uzależnienia to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie uzależnienia to same przyjemności ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak sie rodzi milosc do piekna! Ella Bella Stella

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh, ja nie pasuję do profilu...może i jestem fit (sportuje się regularnie) ale porodu jeszcze nie miałam :D, może i szyję i robię zdjęcia i bloga piszę ale już na pewno nie mam w domu czysto...sprzątanie jest u mnie na szarym końcu, zwłaszcza okna i prasowanie :D
    syfu nie ma ale perfekcyjna pani domu pewnie by się czepiała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potraktujmy to z przymrużeniem oka :))

      Usuń
  5. Popcorn? i filmy cudownie :)
    Te same książki dostał mój chrześniak - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleez u Was jest Suuuper :))) Bajki uwielbiam do dzis :)))) I tak samo mam dwojke maluszkow ,wiec nie musze sie tlumaczyc ,dlaczego ksiazeczki ,dlaczego bajki u nas leca :))) Ciezej juz mojemu tacie co do dzis czasem sam od tak przelanczajac programy w tv zatrzymuje sie na bajce wlasnie :)) On juz nie ma wytlumaczenia hihi ,a ja mam to po prostu w genach :)) Pieknego Dnia Dziecka Wam Zycze !!! :))

    OdpowiedzUsuń