poniedziałek, 2 maja 2016

Podobno nie ma złej pogody, są tylko złe ubrania


Niestety maj powitałam anginą, taką co to odbiera głos, więc brzmię jak zdarta płyta. Niestety jestem tym typem człowieka, którego siłą do łóżka trzeba kłaść. Nie będzie mi jakaś angina dyktować warunków ;p



Pomiędzy szyciem - tak, bo ja mam majówkę pracującą, udało mi się wyskoczyć na mini piknik. To był spontaniczny wyskok, bo prognozy na kolejne dni zapowiadały, że będzie tylko gorzej.



Przy okazji spaceru z dziećmi zrobiliśmy trochę zdjęć, m.in. nowych torebek.



Wprawdzie maj jest chłodny, ale jak wspomniałam. nie ma złej pogody :) . Mój Mąż nauczył mnie, że każda pogoda jest dobra na podróż/ spacer/wyjazd, a z tych najbardziej niesprzyjających pogodowo wycieczek mam najfajniejsze wspomnienia.



Termos z kawą, własnoręcznie upieczone ciasto, kilka jabłek i pobliski las. Niczego więcej nie trzeba :)). Zdradzę jednak, że nasza prawdziwa majówka dopiero przed nami :)) , będzie bardziej "spektakularnie" :D



Przy okazji dziękuję za wszystkie komentarze, za wsparcie, które od Was otrzymałam. Zawsze tak samo mnie zaskakuje jakich mam cudownych Czytelników. Nie chodzi o to, że zawsze ma być słodko, ale z szacunku dla moich Czytelników postanowiłam nie upubliczniać hejtu, gdyż uważam , że to w pewnym sensie promowanie chamstwa.

pozdrawiam An

12 komentarzy:

  1. Termos z kawą, własnoręcznie upieczone ciasto, kilka jabłek i pobliski las. Niczego więcej nie trzeba :)).

    Celebrowanie drobiażdżkow... piekna umiejetnosc... i na dodatek pieknie "opakowana"

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo... brawo... brawo. Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  3. Błogi czas <3 trzeba łapać chwile ulotne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny maj u Was ♥ Krata na koszuli i torebce(zresztą jak i cała torebusia) obłędna, świetny styl:)Bardzo Ci kibicuję i podziwiam. Nie daj się złym słowom, zawsze patrz w stronę słońca wtedy cień zostanie z tyłu:) Dużo zdrówka dla Was i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Może mnie kiedyś zabierzesz na taki spacer do lasu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna majówka :) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tytułem :) Świetny tatuaż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że nie ma złej pogody. Dla mnie każdy wypad w naturę to cud nad cuda. Im jestem starsza tym bardziej doceniam każdą chwilę spędzoną w przyrodzie.

    Super klimat pikniku. Zdrowiej An, a hejt olej, po prostu zazdrość kogoś zżera.... moderacja komentarzy to najlepszy sposób na ludzkie chamstwo.

    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj nadrabiam Twoje posty:) Piękne torby, idealne na lato! Pogoda w kratkę, ale mi to też nie przeszkadzało spędzić miło czasu:) Anita nie przejmuj się złośliwościami, zazdrość w sieci to powszechne zjawisko, tym bardziej musisz wiedzieć, że robić genialną robotę i właśnie dlatego Ci zazdroszczą! Pozostań sobą i nie zmieniać formy bloga, bo dla nas wiernych czytelników to będzie wielka strata. Ja jestem zawsze ciekawa co u Ciebie i Twojej rodziny słychać, jak pokazujesz kawałki swojego mieszkania:) Pokój córci jest świetny! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wypad! Az ci zazdroszczę, ze mogłaś tak miło spędzić kilka chwil. Ja niestety ostano na nic nie mam czasu. Nie wiem... czy doba się skurczyła czy ja jestem mniej zorganizowana....
    Aaaa... i rewelacyjna torba :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń